Μια ασυνήθιστη, αλλά ιδιαίτερα έντιμη κίνηση έκανε ο δημιουργός του Megabonk, γνωστός ως vedinad, ο οποίος ανακοίνωσε ότι αποσύρει το παιχνίδι του από τα The Game Awards.
Παρότι το Megabonk είχε προταθεί στην κατηγορία Best Debut Indie Game, ο ίδιος δήλωσε ότι… δεν θεωρεί ότι δικαιούται τη θέση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε ανάρτησή του στο X, ο vedinad εξήγησε:
«Είναι τιμή και όνειρο για το Megabonk να είναι υποψήφιο, αλλά δεν πιστεύω ότι πληροί τα κριτήρια της κατηγορίας ‘Debut Indie’. Έχω δημιουργήσει παιχνίδια στο παρελθόν με άλλα studio names, άρα αυτό δεν είναι το ντεμπούτο μου.»
Ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξη, ζήτησε από τους fans να ψηφίσουν κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα “εξαιρετικά” ντεμπούτα — και έκλεισε με υπόσχεση για νέο update του Megabonk σύντομα.
Τα The Game Awards ανταποκρίθηκαν άμεσα
Λίγο αργότερα, ο Geoff Keighley επιβεβαίωσε ότι το Megabonk θα αφαιρεθεί από την κατηγορία, αναγνωρίζοντας την ειλικρίνεια του δημιουργού:
«Μας ενημέρωσε ότι είναι ήδη ένας established solo developer που παρουσιαζόταν ως νέος δημιουργός. Εκτιμάμε την ειλικρίνειά του και το Megabonk θα αφαιρεθεί από την κατηγορία.»
Παρότι στο site της διοργάνωσης το παιχνίδι παρέμενε προσωρινά καταχωρημένο, η αλλαγή είναι επίσημη.
Το πρόβλημα με τον ορισμό του “Debut Indie”
Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά το πρώτο παιχνίδι ενός νέου ανεξάρτητου στούντιο, αλλά το πώς ορίζεται αυτό παραμένει θολό. Στη βιομηχανία, ομάδες αλλάζουν ονόματα, ξανασχηματίζονται ή μετακινούνται από εταιρεία σε εταιρεία, δημιουργώντας συχνά γκρίζες ζώνες.
Παρόμοια σύγχυση έχει υπάρξει και σε άλλες χρονιές:
- Το Dave the Diver προτάθηκε ως Best Indie το 2023, παρότι προερχόταν από subsidiary της Nexon.
- Το Sifu είχε προταθεί ως Best Fighting Game, ενώ δεν ανήκει στο είδος.
Ακόμη και φέτος, υπήρξαν απορίες για το αν το Monster Hunter Wilds είναι RPG.
Η περίπτωση του Megabonk έρχεται να προσθέσει ακόμη ένα παράδειγμα στο πόσο ρευστοί, και συχνά ασαφείς, είναι οι κανόνες γύρω από τις κατηγορίες των The Game Awards.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ