Το Arc Raiders, το sci-fi extraction shooter της Embark Studios, πλησιάζει επιτέλους στην κυκλοφορία του στις 30 Οκτωβρίου, με ένα τελευταίο public playtest που έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο. Παρότι η προηγούμενη δοκιμή του Απριλίου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις, οι δημιουργοί ξεκαθαρίζουν πως το παιχνίδι τότε «δεν ήταν σε κατάσταση για release», παρά την ανυπομονησία των παικτών.
Σε συνέντευξή του, ο Virgil Watkins, design director του παιχνιδιού, δήλωσε ότι η ομάδα έπρεπε να κρατήσει πίσω την κυκλοφορία, παρά τη θετική αντίδραση του κοινού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ήταν ενδιαφέρον να βλέπουμε πόσοι ήθελαν να το κυκλοφορήσουμε άμεσα, αλλά από τη δική μας πλευρά, το παιχνίδι απλώς δεν ήταν έτοιμο. Είχε bugs, μερικά σοβαρά μάλιστα, που απλώς δεν εμφανίστηκαν σε πολλά από τα videos που είδατε. Χρειάστηκε να διορθώσουμε πάρα πολλά πράγματα.»
Ο Watkins πρόσθεσε πως, αν και η δοκιμή του Απριλίου θεωρήθηκε σταθερή τεχνικά, η ομάδα είχε ακόμα πολλή δουλειά σε optimization, ισορροπία και late-game περιεχόμενο. Από τότε, προστέθηκαν σημαντικά νέα στοιχεία όπως τα Trials, ένα σύστημα προκλήσεων με leaderboards, καθώς και το Expedition Project, μια μορφή «επανεκκίνησης προόδου» για τους πιο αφοσιωμένους παίκτες, παρόμοιο με το Prestige system του Call of Duty.
«Οι παίκτες ένιωθαν ότι το παιχνίδι ήταν σε καλή κατάσταση, αλλά εμείς έχουμε τα δεδομένα», σχολίασε γελώντας. «Ξέρουμε ότι κάποια πράγματα δεν λειτουργούσαν ακριβώς όπως έπρεπε.»
Από τον δεύτερο τεχνικό έλεγχο μέχρι σήμερα, το Arc Raiders έχει εμπλουτιστεί με νέους χάρτες, επεκταμένα enemy sets και διαφορετικές συνθήκες αποστολών όπως night raids, προσφέροντας περισσότερους τρόπους παιχνιδιού και δυναμικότερη εμπειρία.
Ένα ακόμη μεγάλο βήμα για την Embark ήταν η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου: το Arc Raiders δεν θα είναι free-to-play όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, αλλά θα κυκλοφορήσει με τιμή περίπου €40.00. Ο Watkins τόνισε ότι αυτή η απόφαση έδωσε στην ομάδα μεγαλύτερη ελευθερία:
«Ήταν ανακούφιση για εμάς. Μπορούμε πλέον να σχεδιάζουμε πραγματικά διασκεδαστικά συστήματα crafting και progression, χωρίς να χρειάζεται να “κρεμάμε” συνεχώς το καρότο των cosmetics μπροστά στους παίκτες.»
Το τελευταίο playtest πριν την κυκλοφορία σημείωσε ήδη εντυπωσιακά νούμερα, ξεπερνώντας τους 185.000 ταυτόχρονους παίκτες στο Steam, αποδεικνύοντας ότι το ενδιαφέρον για το Arc Raiders παραμένει τεράστιο. Αν όλα πάνε όπως πρέπει, το παιχνίδι ετοιμάζεται να γίνει μία από τις πιο δυνατές κυκλοφορίες του Οκτωβρίου, αυτή τη φορά, πραγματικά έτοιμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ