Το «Αγιάζι» δεν μπήκε με το δεξί

Δείτε τι έδειξαν οι μετρήσεις τηλεθέασης για το prime time της Τετάρτης

Πάμε να δούμε πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη στη μάχη του prime time ανά ώρα σύμφωνα με τους μέσους όρους τηλεθέασης στο γενικό σύνολο και όλα τα ερωτήματα θα απαντηθούν!
 
Στη ζώνη 9 με 10 λοιπόν νικήτρια βγήκε η «Ζωή της άλλης». Η καθημερινή σειρά του MEGA έκανε μέσο όρο 39 ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε η επανάληψη της εκπομπής «Με το δεξί». Ο Σπύρος Σούλης έφερε στον ΑΝΤ1 μέσο όρο 12,2 ξεπερνώντας το ριάλιτι του ALPHA αφού ο «Big Brother» έκανε μέσο όρο 10,4. 
 
Την  επόμενη ώρα, από τις 10 έως τις 11, έκανε ποδαρικό η καινούργια τούρκικη σειρά του ALPHA. Το «Αγιάζι του έρωτα» όμως, την πρώτη ώρα προβολής του μάλλον… δρόσισε τα μηχανάκια τηλεθέασης και δεν κατάφερε να ζεστάνει τους τηλεθεατές. Έτσι η τούρκικη σειρά σημείωσε μέσο όρο 10,7 μένοντας στην τρίτη θέση της κατάταξης με τις «Κούκλες» του MEGA να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση αλλά με μικρή διαφορά από την «Ονειροπαγίδα» του ΑΝΤ1. Οι σειρές έκαναν μέσους όρους 16,2 και 14,4, αντίστοιχα.
 
Πάμε τώρα να δούμε τι έγινε στις 11 με 12 το βράδυ. Τη δεύτερη ώρα προβολής της η τούρκικη σειρά κατάφερε να ανεβάσει τα νούμερα τηλεθέασής της και να φτάσει στο 12,1 απειλώντας την «Πολυκατοικία» που έκανε 12,6. Και μην σας κάνουν εντύπωση τα χαμηλά ποσοστά τους αφού οι απέναντι «Ράδιο Αρβύλες» κατάφεραν να φύγουν πολύ μπροστά κάνοντας μέσο όρο 28. Σαφέστατα ο Αντώνης Κανάκης με την παρέα του ωφελήθηκε από την απουσία του ριάλιτι μαγειρικής καταφέρνοντας να κατακτήσει και με μεγάλη διαφορά την πρώτη θέση.
 
Αν κι είναι νωρίς για να βγουν συμπεράσματα είναι λογικό στον ALPHA να υπάρχει προβληματισμός που η καινούργια τους σειρά πέρασε απαρατήρητη αλλά και στο MEGA να προσπαθούν να δουν τι θα κάνουν για να κρατήσουν την πρωτιά που είχαν τόσο καιρό με το ριάλιτι μαγειρικής. Κι η μάχη… συνεχίζεται!
 
Να υπενθυμίσουμε ότι τα νούμερα τηλεθέασης που αναφέρουμε είναι οι μέσοι όροι ανά ώρα και ότι θα σας ενημερώσουμε με  update για τους καθαρούς μέσους όρους της κάθε εκπομπής και στο γενικό σύνολο αλλά και στο δυναμικό κοινό μόλις ανακοινωθούν τα επίσημα στοιχεία της Nielsen (πρώην AGB).
 
Γρηγόρης Μελάς