Τα «Κλεμμένα Όνειρα» ανέτρεψαν την τηλεθέαση στα δελτία ειδήσεων

Το νέο lead in έδωσε την πολυπόθητη «ανάσα» στο δελτίο ειδήσεων του MEGA

Τα «Κλεμμένα Όνειρα», η σειρά του Δημήτρη Αρβανίτη που τις περασμένες τις σεζόν πρόσφερε στο κανάλι υψηλές τηλεθεάσεις ήταν το πολυπόθητο lead in που με ανυπομονησία το MEGA επιθυμούσε, αλλά και χρειαζόταν πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Οι αλλαγές στον ενημερωτικό τομέα του καναλιού το προηγούμενο διάστημα «κόστισαν» σε τηλεθέαση στο δελτίο του MEGA, το οποίο μοιάζει να μην δημιουργεί ισχυρό «χαρακτήρα» για να τραβήξει τους τηλεθεατές. Τα στελέχη της Μεσογείων ωστόσο, πίστεψαν πως μια ιστορία όπως αυτή των «Κλεμμένων Ονείρων» θα μπορέσει να προσφέρει πίσω στο δελτίο ειδήσεων τους χαμένους τηλεθεατές του.

Η πρεμιέρα των Κλεμμένων Ονείρων έφτασε το 27,5% στο σύνολο και 28,8% στο δυναμικό κοινό ανεβάζοντας το δελτίο του MEGA στο 20,6% και 15,3% αντίστοιχα. Αρκετά πιο χαμηλά από το ποσοστό που έλαβε, ωστόσο υψηλότερα από τις τηλεθεάσεις που σημειώνε όλο το τελευταίο διάστημα. Το δελτίο του ΑΝΤ1 κρατήθηκε με μικρή διαφορά στην πρώτη θέση σημειώνοντας 20,7% και 16,4% αντίστοιχα, ενώ το STAR ακολούθησε στον πίνακα της Nielsen με 11,3% και 10,1% στο διάστημα προβολής του. Αξίζει να σημειωθεί πως τα Κλεμμένα Όνειρα εκτός από καλό lead in που θα πρέπει να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το MEGA για το δελτίο του, αποδεικνύονται τουλάχιστον στην πρεμιέρα τους και «χτύπημα» στα ισχυρά ποσοστά του δελτίου ειδήσεων του ALPHA που έπεσε στο 17,3% το απόγευμα της Δευτέρας.

Λία Παππά

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις της τηλεθέασης