Σώκου: »Τα σημερινά ταλεντ σόου είναι ρεζιλίκι»

Τη δεκαετία του ’80 ήρθε στην Ελλάδα το πρώτο τάλεντ σόου, με τίτλο »Να η ευκαρία», η Ροζίτα Σώκου μαζί με το Γιώργο Κατσαρό, το Γρηγόρη Γρηγορίου, το Λευτέρη Παπαδόπουλο και τη Σάσα Ντάριο υπήρξαν κριτές του τότε δημοφιλούς παιχνιδιού.

Η κυρία Σώκου μίλησε στο περιοδικό »Εγώ» για τα σημερινά τάλεντ σόου. »Τα σημερνά είναι ρεζιλίκι. Τα περισσότερα παιδιά είναι καμένα χαρτιά. Φωνούλα έχουν όλοι. Τους ακούν οι φίλοι και οι συμμαθητές και τους παροτρύνουν. Πόσους τραγουδιστές, όμως, αντέχει πια ο κόσμος;», είπε.

Για την θέση της ως κριτής στο »Να η ευκαιρία» δήλωσε:»Ήταν άλλο πράγμα αυτό. Φανταστείτε ότι οι υποψήφιοι τραγουδιστές που συμμετείχαν είχαν περάσει πολύ πριν από εξονυχιστικό έλεγχο, από το Γιώργο Κατσαρό. Οι διαγωνιζόμενοι ήταν επιπέδου 8,9,10- σε βαθμολογία εννοώ. Δεν θέλαμε να δώσουμε ελπίδες σε κάποιον που δεν άξιζε, ούτε φυσικά να γελοιοποιήσουμε ανθρώπους».

»Τον πρώτο χρόνο δεν πήγε καλά, αλλά τότε στην τηλεόραση δεν ήταν όπως τώρα, που κόβουν ένα πρόγραμμα στα δύο επεισόδια. Τότε υπήρχε υπομονή. Η εκπομπή άρχισε να πηγαίνει καλά όταν ήρθε στην επιτροπή ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και τσακονώμαστε εμείς οι δύο. Μέχρι να έρθει ο Λευτέρης στο »Να η ευκαιρία» υπήρχαν φορές που έλυνα σταυρόλεξο κάτω από το τραπέζι. Γιατί εμένα το αντικείμενο μου ήταν το θέατρο και ο κινηματογράφος», είπε μιλώντας για την τότε επιτυχία του παιχνιδιού.

Την τότε εποχή όλοι ήθελαν να ασχοληθούν με το τραγούδι λέει η κυρία Σώκου. »Τότε όλοι ήθελαν να γίνουν τραγουδιστές. Και ξεκινούσα την κριτική μου, λέγοντας στους διαγωνιζόμενους: » Δεν θα σε κρίνω για την φωνή σου, αλλά για την σκηνική σου παρουσία. Αν δηλαδή έρθω σε ένα κέντρο, θα αφήσω την μπριζόλα μου να κρυώσει για να σε ακούσω;»

Ήταν άλλη εποχή τότε. Δεν δεχόμαστε να συμμετέχουν παιδιά – δεν έχεις καθαρή συνείδηση όταν στέλνεις ένα παιδί στη νύχτα. Ξέρετε τι τραβάγαμε με τους γονείς; Μας έλεγαν γιατί τους βάζαμε υψηλή βαθμολογία και παρατούσαν τις σπουδές τους. Σήμερα ο κόσμος ανέχεται περισσότερα. Τότε θέλαμε να εντάξουμε ένα σπουδαίο καλλιτέχνη στην επιτροπή, αλλά φοβηθήκαμε ότι θα υπήρχε αντίδραση από τον κόσμο επειδή ήταν γκέι», υπογράμμισε.