Μεγάλη τηλεθέαση για τις ενημερωτικές εκπομπές του ALPHA

Ο Alpha κερδίζει το στοίχημα της ενημέρωσης καθώς τον Νοέμβριο και οι τρεις ενημερωτικές εκπομπές του καταγράφουν ανοδική πορεία, σε σχέση με τον μήνα Οκτώβριο.

Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη οι τηλεθεατές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις ενημερωτικές εκπομπές του Alpha, οι οποίες τη φετινή σεζόν παρουσιάζουν εντυπωσιακή δυναμική.

Η «Αυτοψία» παραμένει πρώτη στη ζώνη προβολής της, και στο σύνολο κοινού και στο 15-44, το «60’ Ελλάδα» είναι και αυτό πρώτο στη ζώνη προβολής του, στο σύνολο κοινού, ενώ οι «360ο» διέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Η «Αυτοψία», με τον Αντώνη Σρόιτερ, και τον μήνα Νοέμβριο, ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44: Σύνολο κοινού: 25,5%, 15-44: 22,7%

Τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης παρουσίασαν τα κοινά Άνδρες – Γυναίκες 25-34 με ποσοστό τηλεθέασης 26,4% και 26,8% αντίστοιχα.

Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν αυτή με τους άστεγους της διπλανής πόρτας: Σύνολο κοινού: 30,6%, 15-44: 27,1%

Το «60’ Ελλάδα», με τον Νίκο Μάνεση, και τον μήνα Νοέμβριο, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού: Σύνολο κοινού: 23,3%, 15-44: 21,0%

Τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης παρουσίασαν τα κοινά Άνδρες – Γυναίκες 25-34 με ποσοστό τηλεθέασης 29,9% και 21,0% αντίστοιχα.

Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν το οδοιπορικό στη Ξάνθη: Σύνολο κοινού: 28,3%, 15-44: 24,5%

Η εκπομπή «360ο», με τη Σοφία Παπαϊωάννου, τον μήνα Νοέμβριο, σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με τον Οκτώβριο, καταγράφοντας στο 15-44: 14,5%

Το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης παρουσίασε το κοινό Γυναίκες 25-34 με 15,6% Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν οι ιστορίες Ελλήνων που ξεπέρασαν τους δύσκολους οικονομικούς καιρούς με όπλα την καινοτομία, την τοπική ανάπτυξη και την αλληλεγγύη: 15-44: 18,8%