Χρυσό για το «MEGA MOU»

Διαβάστε για την διάκριση της καμπάνιας "MEGA MOU".

Μια μεγάλη ευρωπαϊκή διάκριση κατέκτησε το MEGAκαι η ελληνική τηλεόραση στο Βερολίνο. Στην ετήσια ευρωπαϊκή διοργάνωση απονομής βραβείων της PROMAX που πραγματοποιήθηκε στις 11 και 12 Απριλίου, το MEGA απέσπασε το Χρυσό βραβείο Καλύτερου Σχεδιασμού On-AirΕταιρικής Εικόνας (Best On-Air Branding Design) για την επικοινωνία “MEGA MOU” που προβάλλεται στον αέρα του σταθμού από τον Φεβρουάριο του 2010.
 
Η φετινή καμπάνια του MEGA – το MEGA MOU – δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε από τη γερμανική Εταιρία Παραγωγής και Διαφήμισης Velvet (σκηνοθέτης Mathias Zentner, art director Martin Kett) και το Τμήμα Marketing του MEGA (Μαρίνα Γύφτουλα, Πάμος Ιωαννίδης, Μαρία Τάσιου) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προγράμματος του MEGA (Αθηνά Αϊδίνη, Φώτης Βαλαντάσης, Βάσω Τσίκνα). Η καμπάνια MEGA MOU που ήταν υποψήφια ανάμεσα σε on-air καμπάνιες μεγάλων καναλιών, όπως του MΤV, του HBO, του ισπανικού CANAL+ και άλλων, ξεχώρισε και έφυγε από τη διοργάνωση με το Χρυσό Βραβείο.
 
Το MEGA MOU σχεδιάστηκε ως μια δυναμική προσέγγιση σε ένα σύγχρονο τηλεθεατή που έχει πάψει προ πολλού να είναι παθητικός δέκτης. Είναι η απόρροια μιας ανοιχτής, ελεύθερης και αμφίδρομης επικοινωνίας που έχει οδηγήσει σε μια σχέση εμπιστοσύνης και αγάπης – “ο πιστός μου τηλεοπτικός φίλος”. To MEGA MOU είναι μια ομπρέλα επικοινωνίας που περιλαμβάνει τα σήματα του σταθμού, καθώς και ένα πλήρες πακέτο προώθησης των εκπομπών.
 
Η PROMAX είναι η Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Marketing της Τηλεόρασης που ετησίως βραβεύει τις καλύτερες παραγωγές επικοινωνίας (καμπάνιες, τηλεοπτικά σήματα, trailers κ.α.).

Νάνσυ Νικολαϊδου