Ανοίγουν σαμπάνιες στον ΑΝΤ1!

Διαβάστε: Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών το καλοκαίρι που πέρασε, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen.

Με μέσο μερίδιο 17,4% στο δυναμικό κοινό 15-44 και με διαφορά 2,4 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ο ΑΝΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης για το διάστημα από 13 Ιουνίου (έναρξη θερινού προγράμματος του σταθμού) έως 31 Αυγούστου. Παράλληλα, είχε το προβάδισμα και στο σύνολο των τηλεθεατών με 16% και διαφορά 1,7 μονάδων από το δεύτερο κανάλι.

Επιπλέον, η πορεία του ΑΝΤ1 κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν διαρκώς ανοδική. Συγκεκριμένα, τα μέσα μερίδια του σταθμού στο κοινό 15-44 τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο ήταν 15,6%, 17,9% και 18,2% αντίστοιχα.

Πιο αναλυτικά, τις καθημερινές της καλοκαιρινής περιόδου (Δευτέρα – Παρασκευή) ο ΑΝΤ1 ήταν πρώτος στο κοινό 15-44 με μέσο μερίδιο 18,2% και διαφορά 2,4 μονάδων από το δεύτερο κανάλι. Ο ΑΝΤ1 προηγήθηκε ακόμα στους νεαρούς τηλεθεατές 15-24 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 21% και 25% αντίστοιχα, αλλά και στις γυναίκες 25-44 με 19,3%.

Επιπλέον, ο ΑΝΤ1 κυριάρχησε και στο prime time. Στο σύνολο της εβδομάδας (Δευτέρα – Κυριακή) κατέκτησε την πρωτιά στο 15-44 με ποσοστό 21% και διαφορά 2,8 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ σημείωσε επίσης πρωτιά στις νεαρές γυναίκες 15-24 με ποσοστό 27,5% και στους τηλεθεατές 25-44 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 16% και 23,8% αντίστοιχα. Το prime time του ΑΝΤ1 ήταν πρώτο και τις καθημερινές (Δευτέρα – Παρασκευή) με ποσοστό 22,4% και διαφορά 2,3 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ επικράτησε και στα γυναικεία κοινά 15-24 και 25–44 ετών, με ποσοστό 29,8% και 25,8% αντίστοιχα.

Το δυναμικό κοινό επέλεξε το ELATTE για το πρωινό του!

Οι τηλεθεατές 15-44 ετών επέλεξαν τον ΑΝΤ1 για το… πρωινό τους αυτό το καλοκαίρι! Η εκπομπή ELATTE με τη Νάντια Μπουλέ και τον Θανάση Πάτρα, κέρδισε την πρωτιά σε αυτό το κοινό με μέσο μερίδιο 17,6%, αλλά και στους νέους τηλεθεατές 15-24 ετών, άνδρες (16,4%) και γυναίκες (33,7%). Συγκεκριμένα, στους άνδρες 15-24 προηγείται με 8,9 μονάδες από το δεύτερο σε κατάταξη πρόγραμμα, ενώ στις γυναίκες 15-24 η διαφορά είναι 26,5 μονάδες! Τέλος, και στις γυναίκες 25-44 ετών (21,5%) προηγείται με διαφορά 6,6 μονάδες.

Η εκπομπή διατηρεί πρωτιά και στη ζώνη της τόσο στο 15-44 με διαφορά 5,3 μονάδες από το δεύτερο κανάλι, όσο και στα γυναικεία κοινά (15-24 με 30,9% και 25-44 με 20,7%), αλλά και στους άνδρες 15-24 (15,7%).

Ο EZEL καθήλωσε τους τηλεθεατές!

Η σειρά – φαινόμενο του καλοκαιριού, το EZEL, είναι ο μεγάλος νικητής στο prime time. To ΕΖΕL σημείωσε διαρκή άνοδο από την πρώτη μέρα προβολής του, ξεκινώντας με 22,4% στο κοινό 15-44 και φτάνοντας στο 28,9% τον Αύγουστο. Στα γυναικεία κοινά η σειρά ξεπέρασε το 30% φτάνοντας μέχρι το 46,6%!

Στη ζώνη μετάδοσης του EZEL, από τις 15 Ιουνίου έως τις 31 Αυγούστου, ο ΑΝΤ1 ήταν πρώτος στο 15-44 με διαφορά 4,8 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, αλλά και σε όλα τα γυναικεία κοινά με ακόμα μεγαλύτερη διαφορά που έφτασε μέχρι και τις 23 μονάδες! Ο ΑΝΤ1 επικράτησε στη ζώνη αυτή και στο σύνολο των τηλεθεατών με ποσοστό 30,2% και διαφορά 14,5 μονάδων από το δεύτερο κανάλι. Τέλος, πολύ καλές ήταν οι επιδόσεις του ΑΝΤ1 στη ζώνη μετάδοσης του EZEL και στα αντρικά κοινά.

Νάνσυ Νικολαΐδου