MEGA: Πρώτο κανάλι σε τηλεθέαση και διαφημίσεις μεν, κάνει περικοπές δε

Διαβαστε περισσότερα

Αυτό προέκυψε στη γενική συνέλευση της «Τηλέτυπος» (Mega), ο διευθύνων σύμβουλος της οποίας, Η. Τσίγκας, αποκάλυψε ότι στόχος είναι η μείωση του κόστους στο τέλος του 2011 στα 100 εκατ. ευρώ από 120 εκατ. ευρώ το 2010.

Ετσι, το κανάλι μειώνει το κόστος αγοράς προγράμματος κατά 50%. Το κανάλι εκτιμά ότι τα φετινά έσοδα δεν θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ.

Καθώς η τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη έχει υποχωρήσει έως και κατά 30% το α' τετράμηνο, τα έσοδα του Mega μειώθηκαν κατά 26,5% στα 36,9 εκατ. ευρώ ενώ οι ζημίες προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 11,8 εκατ. ευρώ.