Το Maestro πέρασε με… μαεστρία το μήνυμα στο τηλεοπτικό κοινό

Maestro

Θαρραλέες αλήθειες, μαγικές εικόνες, μοναδικές ερμηνείες και αισθητική άλλου επιπέδου...

Από τις τελευταίες σειρές που έκαναν πρεμιέρα την τρέχουσα τηλεοπτική σεζόν ήταν το Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και σίγουρα θα λέγαμε πως αυτή η αναμονή άξιζε και με το παραπάνω.

Η σειρά από την έναρξή της ξεχώρισε για την εξαιρετική αισθητική της και την σύγχρονη οπτική της, με εικόνες και πλάνα που σε κερδίζουν με την πρώτη φορά και σου αφήνουν μια ευχάριστη αίσθηση για το αποτέλεσμα. H καθαρή ματιά της απέναντι στα μείζονος σημασίας ζητήματα που πραγματεύεται, πηγαίνει την ελληνική μυθοπλασία ένα βήμα παρά πέρα. Το σενάριο είναι τόσο σημερινό που ότι συμβαίνει στη μικρή τοπική κοινωνία των πανέμορφων Παξών, θεωρείς ότι συμβαίνει δίπλα σου, στη γειτονιά σου.

Βασικός άξονας του Maestro είναι το πως διαμορφώθηκε η κοινωνία εν μέσω covid κι όλα τα κατάλοιπα που παρέμειναν ή ενισχύθηκαν από τα πρωτόγνωρα lockdown. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι ήρθαν αντιμέτωποι με τον ίδιο τους τον εαυτό, τις φοβίες τους, τα πάθη τους, τις αδυναμίες τους. Αυτό που χωρίς αμφιβολία έχει κάνει τους πάντες να μιλούν για το Maestro, είναι η πολύ προσεκτική προσέγγιση απέναντι σε σημαντικά προβλήματα και παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας. Η σειρά δεν “φωνάζει” για να σου θέσει προβληματισμούς αλλά ταυτόχρονα διατηρεί τις λεπτές ισορροπίες για να μην γίνει γραφική.

Η ερμηνευτική απόδοση των ηθοποιών βοηθά σημαντικά στο να μην αγγίζονται επιδερμικά θέματα που μπορεί να απασχολούν μία οικογένεια και που δυστυχώς στη συντριπτική τους πλειοψηφία κρύβονται κάτω από το χαλάκι. Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα πολύ συμπαγές μείγμα σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον σενάριο και τα στοιχεία που εξελίσσουν την ιστορία, όπως έρωτες, κρυμμένα μυστικά κ.ά.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης καταφέρνει να ανεβάσει τον πήχη ψηλά, εισάγοντας νέα στοιχεία στη γκάμα του ως σκηνοθέτης, αλλά διατηρώντας παράλληλα το προσωπικό του στυλ προσαρμοσμένο στη σύγχρονη εποχή. Δεν θα μπορούσε να μην γίνει ειδική αναφορά τόσο στην Χάρις Αλεξίου, που  κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό με τις υποκριτικές της ικανότητες όσο και στην αριστουργηματική Μαρία Καβογιάννη, η οποία ερμηνεύει καταπληκτικά το ρόλο της και προκαλεί ρίγη συγκίνησης με τον πόνο που είναι ζωγραφισμένος στα μάτια της.

Το Maestro έστειλε το μήνυμα στο τηλεοπτικό κοινό κι αυτό με τη σειρά του τού έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην τηλεοπτική αρένα.