Πριν από την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν του Στούντιο 4, ο σεφ της εκπομπής, Δημήτρης Μακρυνιώτης, αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές, με μια δήλωση του Θανάση Αναγνωστόπουλου να προκαλεί αίσθηση.
Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος ολοκληρώνουν τη συνεργασία τους με την ΕΡΤ την ερχόμενη Τρίτη, 30 Ιουνίου, ενώ σύμφωνα με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ το δίδυμο αναμένεται να μετακινηθεί στον ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθεί ο διάλογος
Δημήτρης Μακρυνιώτης: Για μένα είναι τα τελευταία τηλεοπτικά λεπτά…
Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Δε θα ‘σαι τη Δευτέρα – Τρίτη. Πάει η σεζόν αυτή;
Δημήτρης Μακρυνιώτης: Πάει η σεζόν, πάει η πέμπτη σεζόν. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά. Ευγνώμων.
Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Εντάξει μωρέ, θα τα πούμε το χρόνου, μην αγχώνεσαι.
Δημήτρης Μακρυνιώτης: Ε καλά, του χρόνου θα τα πούμε, ναι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ