Ο Μανώλης Μητσιάς και ο γιος του, Μίλτος, μίλησαν στην κάμερα της εκπομπής «Στούντιο 4» για τη σχέση τους, τα εγγόνια και όσα θαυμάζουν ο ένας στον άλλον.
Αναφερόμενος στα εγγόνια του, ο Μανώλης Μητσιάς συμφώνησε με τη φράση «του παιδιού μου το παιδί δυο φορές παιδί μου», λέγοντας χαρακτηριστικά: «Βέβαια. Ό,τι και να μου πείτε είναι λίγο».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο γιος του, Μίλτος Μητσιάς, περιέγραψε τον γνωστό ερμηνευτή ως παππού: «Είναι άλλος από ό,τι ήταν μαζί μου. Είναι πραγματικά για να τον χαίρεσαι. Σε σημείο που το ζηλεύεις. Λες, πού τη βρίσκει αυτή την ενέργεια; Τι αγάπη είναι αυτή που δίνει; Ακούραστος τρέχει από πίσω, ό,τι του ζητήσεις το κάνει. Νομίζω είναι τυχερά τα εγγόνια που έχουν αυτόν τον παππού».
Ο Μανώλης Μητσιάς παραδέχτηκε ότι λόγω των επαγγελματικών του υποχρεώσεων δεν είχε τον χρόνο που θα ήθελε όταν ο γιος του ήταν μικρός. «Με το Μίλτο δεν είχα τόσο πολύ σχέση, γιατί έκανα και τρία προγράμματα, ξενυχτούσα πολύ. Με το Μίλτο δεν είχα τόσο πολύ σχέση όσο έχουμε με τα εγγόνια».
Όταν ρωτήθηκαν αν έλεγαν εύκολα τη λέξη «σ’ αγαπώ», ο Μίλτος Μητσιάς απάντησε: «Ήταν πολύ τρυφερός. Αυτό που έπρεπε να εκπέμψει σε μένα, το εξέπεμπε όλο. Δεν χρειαζόταν να μου πει “σ’ αγαπώ”. Βέβαια σαν άνθρωπος δεν είναι εξωστρεφής. Εγώ είμαι. Αυτός δεν είναι καθόλου».
Στη συνέχεια, οι δύο άνδρες αποκάλυψαν τι θαυμάζουν ο ένας στον άλλον. Ο Μανώλης Μητσιάς είπε για τον γιο του: «Θαυμάζω τη μεθοδικότητά του, τον προγραμματισμό που έχει μες στο μυαλό του και τα διεκπεραιώνει αυτά τα πράγματα. Δεν είναι επιπόλαιος, “πάμε να κάνουμε κάτι και ό,τι βγει”».
Από την πλευρά του, ο Μίλτος Μητσιάς ανέφερε: «Τι να πρωτοθαυμάσω εγώ για τον Μανώλη τον Μητσιά; Δεν έπεσε ποτέ. Αυτό που πιστεύει όσον αφορά το ελληνικό τραγούδι και τον πολιτισμό, θέλει να κρατήσει τη σημαία ψηλά. Δεν λύγισε ποτέ για να πει εύπεπτα πράγματα».
Τότε ο Μανώλης Μητσιάς συμπλήρωσε: «Έχεις δίκιο, Μίλτο, γιατί είχα την τύχη να φάω και με τον Χατζιδάκι και με τον Γκάτσο στο σπίτι και με μεγάλους δημιουργούς».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ