Το Final Fantasy 7 Remake Intergrade έρχεται επίσημα στο Nintendo Switch 2 στις 22 Ιανουαρίου 2026 αλλά μαζί του φέρνει και μια από τις πιο έντονες συζητήσεις της νέας γενιάς της Nintendo.
Το παιχνίδι είναι τόσο μεγάλο σε μέγεθος, που δεν μπορεί να χωρέσει σε φυσικό cartridge της κονσόλας, αναγκάζοντας την έκδοση να κυκλοφορήσει ως Game-Key Card, δηλαδή κουτί χωρίς κασέτα και με υποχρεωτική ψηφιακή λήψη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το πρόβλημα: Τα cartridges δεν φτάνουν πλέον
Το Switch 2 υποστηρίζει cartridges έως 64 GB.
Το FF7 Remake Intergrade, όμως, φτάνει περίπου τα 88–90 GB, ξεπερνώντας κατά πολύ τα όρια του φυσικού media.
Αυτό σημαίνει:
-
Η φυσική έκδοση δεν περιέχει το παιχνίδι
-
Ο παίκτης κάνει full download μέσω Game-Key
-
Ακόμη και οι κάτοχοι της digital έκδοσης θα χρειαστούν αρκετό χώρο
Ακόμη και με τα 256 GB της βασικής Switch 2, το παιχνίδι καταλαμβάνει ουσιαστικά το 1/3 της διαθέσιμης μνήμης.
Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη κασέτα;
Παρότι θα περίμενε κανείς μεγαλύτερα cartridges για τη νέα γενιά, η Nintendo φαίνεται να επιμένει στο όριο των 64 GB:
-
Το κόστος παραγωγής μεγαλύτερων carts παραμένει πολύ υψηλό
-
Οι περισσότεροι AAA τίτλοι βασίζονται πλέον σε ψηφιακές λήψεις
-
Η Game-Key λύση επιτρέπει στους developers να παρακάμψουν τον περιορισμό
Ο Naoki Hamaguchi από την ομάδα ανάπτυξης σχολίασε πως το Game-Key είναι «μια πολύ καλή ιδέα για developers» που αντιμετωπίζουν τεράστια assets και υψηλής ποιότητας υλικό.
Τι σημαίνει αυτό για τους παίκτες;
-
Θα απαιτείται μεγάλη ψηφιακή λήψη, ακόμη και αν αγοράσεις το κουτί
-
Η αναβάθμιση σε microSD Express ίσως γίνει αναγκαία για πολλούς
-
Οι συλλέκτες φυσικών εκδόσεων μένουν χωρίς πραγματικό cartridge
-
Η διατήρηση πολλών AAA τίτλων στη Switch 2 θα γίνει πιο δύσκολη
Με λίγα λόγια: το Remake Intergrade είναι το πρώτο μεγάλο δείγμα ότι η νέα εποχή της Nintendo στηρίζεται περισσότερο στο ψηφιακό οικοσύστημα παρά στα φυσικά μέσα.
Το Final Fantasy 7 Remake Intergrade στο Switch 2 δεν είναι απλώς ένα ακόμη μεγάλο port. Είναι μια ξεκάθαρη ένδειξη ότι τα παραδοσιακά cartridges δεν μπορούν πλέον να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων AAA τίτλων.
Η εμπειρία θα παραμείνει πλήρης, αλλά η φυσική έκδοση είναι ουσιαστικά… ψηφιακή.
Και αυτό ίσως να είναι το νέο πρότυπο για όσα κυκλοφορήσουν στη νέα κονσόλα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ