Μια startup που ξεκίνησε το 2022 από δυο πρώην υπαλλήλους της Google
Το διαδίκτυο είναι αυτή τη στιγμή γεμάτο από AI-generated videos που συνδυάζουν χιουμοριστικά το παράλογο με τη δημιουργικότητα, συχνά αναφερόμενα ως “brain rot” περιεχόμενο.
Αυτά τα περίεργα κλιπ, που περιλαμβάνουν φανταστικούς χαρακτήρες όπως ένα καρχαρία με αθλητικά παπούτσια ή μια μπαλαρίνα με κεφάλι καπουτσίνο, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα σε νεότερες ηλικίες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην κορυφή αυτής της τάσης βρίσκεται το OpenArt, μια startup που ξεκίνησε το 2022 από ένα δίδυμο πρώην υπαλλήλων της Google. Με περίπου 3 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, το OpenArt κάνει γρήγορα το στίγμα του στον τομέα της ψηφιακής δημιουργικότητας.
Πρόσφατα, το OpenArt παρουσίασε μια καινοτόμο λειτουργία “one-click story”, που είναι αυτή τη στιγμή σε ανοιχτή beta. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στους χρήστες να μετατρέπουν μια μόνο πρόταση, σενάριο ή ακόμη και ένα τραγούδι σε ένα βίντεο ενός λεπτού με μια αφηγηματική δομή. Η ευελιξία αυτής της λειτουργίας επιτρέπει τη δημιουργία διαφόρων τύπων περιεχομένου, από παιχνιδιάρικες TikTok ιστορίες έως πιο σοβαρά εκπαιδευτικά βίντεο και μουσικά βίντεο κατάλληλα για πλατφόρμες όπως το YouTube. Το OpenArt βλέπει επίσης δυνατότητες για αυτή τη λειτουργία σε διαφημιστικά περιβάλλοντα.
Η λειτουργία One-Click Story προσφέρει στους χρήστες τρία διαφορετικά templates: Character Vlog, Music Video, και Explainer. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν ένα character vlog ανεβάζοντας μια εικόνα του επιλεγμένου χαρακτήρα τους και εισάγοντας μια προτροπή. Για μουσικά inputs, το σύστημα του OpenArt αναλύει τους στίχους του τραγουδιού και δημιουργεί animations που συμβαδίζουν με τα θέματα του τραγουδιού, όπως η απεικόνιση ανθισμένων λουλουδιών συγχρονισμένα με τη μουσική.
Για να βελτιώσουν τις δημιουργίες τους, οι χρήστες μπορούν να επιστρέψουν στη λειτουργία storyboard της πλατφόρμας και να τροποποιήσουν μεμονωμένα κλιπ όπως απαιτείται. Το OpenArt αξιοποιεί πάνω από 50 AI μοντέλα, παρέχοντας στους χρήστες πρόσβαση σε εργαλεία όπως DALLE-3, GPT, Imagen, Flux Kontext, και Stable Diffusion, εξασφαλίζοντας μια ευέλικτη και ισχυρή δημιουργική εμπειρία.
Ενώ αυτά τα εργαλεία προσφέρουν συναρπαστικές δυνατότητες, εγείρουν επίσης αρκετές ηθικές ανησυχίες. Θέματα όπως η μίμηση καλλιτεχνικών στυλ, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, και η δυνατότητα δημιουργίας παραπλανητικών πληροφοριών είναι στο επίκεντρο αυτών των συζητήσεων.
Κατά τη διάρκεια πρώιμης δοκιμής, προέκυψαν ανησυχίες σχετικά με την επιλογή Character Vlog, ιδιαίτερα σχετικά με την ένταξη γνωστών χαρακτήρων όπως ο Pikachu και ο Super Mario, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ενδεχόμενες παραβιάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας (IP). Νομικές ενέργειες, όπως αυτές που αναλήφθηκαν από τη Disney και την Universal κατά της AI εταιρείας Midjourney για θέματα που σχετίζονται με την IP, επισημαίνουν τη σοβαρότητα αυτών των ανησυχιών.
Το OpenArt τονίζει την ανάγκη οι χρήστες να είναι προσεκτικοί με τους κανονισμούς πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς τα βίντεο που παραβιάζουν υπάρχοντα πνευματικά δικαιώματα μπορεί να αφαιρεθούν από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν νομικές συνέπειες αν βρεθούν να συμβάλλουν σε καμία παραβίαση.
“Παίρνουμε πολύ σοβαρά τις ανησυχίες για την πνευματική ιδιοκτησία,” σημείωσε η Coco Mao, συν ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος του OpenArt. “Όταν οι χρήστες ανεβάζουν χαρακτήρες IP, τα μοντέλα μας έχουν σχεδιαστεί να τους απορρίπτουν, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου αυτό μπορεί να μην λειτουργήσει άψογα.”
Η Mao πρόσθεσε ότι το OpenArt είναι ανοιχτό σε συζητήσεις με μεγάλους κατόχους IP για πιθανές συμφωνίες αδειοδότησης σχετικά με τη χρήση χαρακτήρων.
Κοιτάζοντας στο μέλλον, το OpenArt σχεδιάζει να ενισχύσει τη λειτουργία one-click επιτρέποντας τη δημιουργία βίντεο που απεικονίζουν συνομιλίες μεταξύ πολλών χαρακτήρων. Επιπλέον, μια κινητή εφαρμογή είναι στο χάρτη ανάπτυξης της εταιρείας.
Μέχρι σήμερα, το OpenArt έχει εξασφαλίσει με επιτυχία 5 εκατομμύρια δολάρια χρηματοδότησης από τις Basis Set Ventures και DCM Ventures, και αναφέρει θετική ροή χρημάτων. Η εταιρεία αναμένει να φτάσει σε ετήσιο ρυθμό εσόδων που υπερβαίνει τα 20 εκατομμύρια δολάρια, τοποθετώντας τον εαυτό της ως έναν σημαντικό παίκτη στο εξελισσόμενο τοπίο της AI-driven δημιουργικότητας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ