Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Στον πρώτο τελικό για το πρωτάθλημα της Α1 κατηγορίας του μπάσκετ αναμετρήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής (30/5) Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός. Το ντέρμπι των “Αιωνίων” συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των φιλάθλων και, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χάρισε την πρωτιά στην ΕΡΤ3 στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη.
Η αθλητική αναμέτρηση των δύο ομάδων σημείωσε ποσοστό 19,4% στο δυναμικό κοινό (18-54), την ώρα που ο “Άγιος Έρωτας” στον Alpha παρέμεινε σε σταθερά υψηλά επίπεδα με 15,2%. Σε μονοψήφιες επιδόσεις περιορίστηκαν Grand Hotel (9,3%) και “Γη της Ελιάς”, ενώ ελάχιστα πίσω τερμάτισε και το First Dates για λογαριασμό του Star με 8%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εντυπωσιακή ήταν η πορεία για τον “Άγιο Έρωτα” στο γενικό σύνολο, αφού κατάφερε παρά τον ανταγωνισμό να συγκεντρώσει τηλεθέαση 18,4% (σε τέταρτα ξεπέρασε και το 21%), εξασφαλίζοντας τα πρωτεία για τον Alpha. Περίπου 3 μονάδες πιο πίσω βρέθηκε η “Γη της Ελιάς” (15,6%) και σχεδόν ισόπαλο το ντέρμπι των “Αιωνίων” (15,2%). Μια ανάσα πίσω το Grand Hotel (14,8%), που κράτησε ψηλά τον ΑΝΤ1, ενώ ουραγός ήταν το First Dates με 6,5%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός – 19,4%
Άγιος Έρωτας – 15,2%
Grand Hotel – 9,3%
Η Γη της Ελιάς – 9,2%
First Dates – 8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 18,4%
Η Γη της Ελιάς – 15,6%
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός – 15,2%
Grand Hotel – 14,8%
First Dates – 6,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ