Συμπαθητικά ήταν τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωσε στην πρεμιέρα του το GNTM το βράδυ της Παρασκευής (19/9). Το ριάλιτι μόδας επέστρεψε στη συχνότητα του Star έπειτα από ένα γενναίο διάλειμμα με ανανεωμένη σύνθεση και το τηλεοπτικό κοινό έδειξε να αγκαλιάζει την επάνοδό του στους δέκτες από το πρώτο επεισόδιο.
Τι τηλεθέαση σημείωσε η πρεμιέρα του GNTM και ποια τα προγράμματα που έδειξαν να «πιέζουν» ασφυκτικά τον ανταγωνισμό;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα, το ριάλιτι μόδας του Star συγκέντρωσε ποσοστό 14,8% στο δυναμικό κοινό (18-54), ισοψηφώντας σχεδόν με την επανάληψη της σειράς «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» στον Alpha (14,6%). Ελάχιστα πίσω η επανάληψη για το «Σόι Σου» στο 14,1% και στο 11,1% η τηλεθέαση για την επανάληψη του «Είσαι το Ταίρι Μου» στο MEGA.
Την ίδια ώρα, το νέο επεισόδιο του Exathlon περιορίστηκε στο 5,9% και η πρεμιέρα του β’ κύκλου για τη σειρά «Το Δίχτυ» στην ΕΡΤ1 στο 4,6%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί το GNTM προπορεύτηκε με 12,9% έναντι 12,2% που σημείωσε το «Σόι» και 11,5% το «Ταίρι». Σχεδόν ισόπαλη η επανάληψη για τη «Μουρμούρα» με 11,4% και στο 9% το Exathlon. Ουραγός το «Δίχτυ» της ΕΡΤ1 με 5,2%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
GNTM – 14,8%
Μουρμούρα – 14,6%
Το Σόι Σου – 14,1%
Είσαι το Ταίρι μου – 11,1%
Exathlon – 5,9%
Το Δίχτυ – 4,6%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
GNTM – 12,9%
Το Σόι Σου – 12,2%
Είσαι το Ταίρι μου – 11,5%
Μουρμούρα – 11,4%
Exathlon – 9%
Το Δίχτυ – 5,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ