Eurovision 2014: Τι τηλεθέαση έκανε ο ελληνικός τελικός;

Είδαν οι τηλεθεατές τον διαγωνισμό ή προτίμησαν τα ελληνικά σίριαλ;

Με το Rise Up των Freaky Fortune και Riskykidd θα πάει η Ελλάδα στην Κοπεγχάγη, μετά από την ψηφοφορία κοινού και επιτροπής στον ελληνικό τελικό της Eurovision που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης. Ο διαγωνισμός προβλήθηκε από τη συχνότητα της Δημόσιας Τηλεόρασης, ενώ απέναντι είχε τρεις δυνατές ελληνικές σειρές… τα Κλεμμένα Όνειρα, το Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα και το Σπίτι της Έμμας. Τι προτίμησε τελικά να δει το ελληνικό κοινό; Κατάφερε η Eurovision να κρατήσει τους τηλεθεατές;

Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να …αρχίσει τη μουρμούρα στον ALPHA σε ποσοστό 29,1% στο σύνολο και 34,8% στο δυναμικό, φέρνοντας το σίριαλ στην πρώτη θέση του πίνακα μετρήσεων. 

Το αμέσως μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης σημειώθηκε από τα Κλεμμένα Όνειρα: 27,7% στο σύνολο και 20,5% στις ηλικίες 15-44.

Όχι, η Eurovision δεν κατάφερε να κρατήσει ούτε την τρίτη θέση, την οποία παρέδωσε στο Σπίτι της Έμμας. Η σειρά του MEGA συγκέντρωσε 22,7% στο γενικό σύνολο και  21,5% στο δυναμικό κοινό.

Ο ελληνικός τελικός της Eurovision έφερε στη Δημόσια Τηλεόραση το 17,2% των τηλεθεατών που είχαν μεταξύ 21:00 και 23:15 ανοιχτούς τους τηλεοπτικούς τους δέκτες. Στις νεαρότερες ηλικίες οι επιδόσεις του προγράμματος δεν ξεπέρασαν το 19,4%. Το μεγαλύτερο ποσοστό που καταγράφηκε σε τέταρτο ήταν 26,4%.

Γιώργος Σκρομπόλας

Δείτε όσα έγιναν στον ελληνικό τελικό και όλα τα νέα για τη Eurovision εδώ!

close button

Κάντε Like: Zappit.gr στο Facebook