Τηλεθέαση: Ποιες εκπομπές προτιμά το νεανικό κοινό; Μη βάλετε και στοίχημα…

τηλεθέαση

Ποιες είναι οι 9 εκπομπές που κατάφεραν χθες να περάσουν σε τηλεθέαση το 20% στις ηλικίες 15-44;

Οι τηλεθεατές ηλικίας 15-44, το λεγόμενο δυναμικό κοινό, είναι αυτό το οποίο ενδιαφέρει περισσότερο τα εμπορικά τμήματα των καναλιών. Τα ποσοστά τηλεθέασης όπως διαμορφώνονται στο νεανικό κοινό είναι αυτά που καθορίζουν -κυρίως- τα κομμάτια της διαφημιστικής πίτας και το πώς αυτά θα μοιραστούν μεταξύ των τηλεοπτικών σταθμών.

[dfp_ads id=236982]

Τι δείχνουν, όμως, τα νούμερα τηλεθέασης για τις επιλογές που κάνουν οι τηλεθεατές; Ίσως δεν είναι αυτές που φαντάζεστε…

Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen για την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017, πρώτη επιλογή του κοινού ηλικίας 15-44, με ποσοστό 28,8%, ήταν η επανάληψη της δημοφιλούς σειράς του Mega, «Είσαι το ταίρι μου». Και… μαντέψτε! Οι επαναλήψεις των ελληνικών σειρών του Mega βρίσκονται και στις θέσεις 3, 5 και 8, στο σύνολο των 9 προγραμμάτων που κατάφεραν χθες να σημειώσουν ποσοστά πάνω από 20% στο δυναμικό.

Από τα καινούρια προγράμματα, το Nomads του ΑΝΤ1, οι επιτυχημένες σειρές του Alpha -Τατουάζ και Έλα στη θέση μου- και το Ελλάδα έχεις ταλέντο του ΣΚΑΪ είναι αυτά που πέτυχαν τα πιο υψηλά ποσοστά, ενώ στην ένατη θέση βρέθηκαν… Και οι παντρεμένοι που… όπως φαίνεται έχουν ακόμα ψυχή.

  1. Είσαι το ταίρι μου (Mega) 28,8%
  2. Nomads (ANT1) 24,8%
  3. Πολυκατοικία (Mega) 24,4%
  4. Το Τατουάζ (Alpha) 24,2%
  5. Μια στιγμή δυο ζωές (Mega) 23,4%
  6. Έλα στη θέση μου (Alpha) 23,3%
  7. Ελλάδα έχεις ταλέντο (ΣΚΑΪ) 22,7%
  8. Η ζωή της άλλης (Mega) 22,4%
  9. Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή (ΑΝΤ1) 21,1%

Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης για όλα τα προγράμματα