Τηλεθέαση: Μεγάλος νικητής ο Παπαδόπουλος στη μάχη με Λιάγκα – Σκορδά το βράδυ της παραμονής!

Δείτε τα νούμερα που κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen.

Το 2015 αποτελεί πλέον παρελθόν και πάρα πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την συγκεκριμένη χρονιά, η οποία αποτελεί σίγουρα σταθμό για την Ελλάδα, καθώς συνέβησαν πάρα πολλά καθ’ όλη τη διάρκεια.

Η τελευταία μάχη της τηλεθέασης δόθηκε ανάμεσα στο εορταστικό show του ΑΝΤ1, με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά να αλλάζουν χρόνο για πρώτη φορά παρέα με τους τηλεθεατές και με το “κλασικό” show του Alpha, “Στην υγειά μας ρε παιδιά”. Τι επέλεξαν οι τηλεθεατές; Όπως ήταν αναμενόμενο και μετά τα νούμερα των Χριστουγέννων, ο κόσμος αποφάσισε να πάει στην δοκιμασμένη λύση του Σπύρου Παπαδόπουλου.

Στο γενικό σύνολο, το 31,6% επέλεξε να δει “Στην υγειά μας ρε παιδιά” και το 25% “Πρωινό”. Στα ίδια νούμερα κυμάνθηκε και το δυναμικό κοινό, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο να φτάνει στο 31,1% και τους Γιώργου Λιάγκα και Φαίη Σκορδά να σημειώνουν και πάλι 25%.

Το υψηλότερο νούμερο που σημείωσε το Πρωινό στο γενικό σύνολο, ήταν στο τέταρτο 01:15-01:30 (33,2%), ενώ το “Στην υγειά μας ρε παιδιά” σκαρφάλωσε στο 39,1% στο τέταρτο 23:30-23:45.

Όσον αφορά στην αλλαγή του χρόνου, στο διάστημα 23:45-00:00, τα πράγματα ήταν λίγο πιο ισορροπημένα, με τον Παπαδόπουλο να βρίσκεται στο 31,6% και τους Λιάγκα-Σκορδά στο 30,8%, στο γενικό σύνολο. Στο δυναμικό κοινό, στο συγκεκριμένο τέταρτο, το Πρωινό πέρασε από πάνω με 29,6%, έναντι 27,3% που σημείωσε το «Στην υγειά μας ρε παιδιά».

Γενικό σύνολο

Πρωινό – Εορταστικό πρόγραμμα: 25%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 31,6%

Δυναμικό κοινό:

Πρωινό – Εορταστικό πρόγραμμα: 25%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 31,1%

Φίλιππος Αντωνίου

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

close button

Κάντε Like: Zappit.gr στο Facebook