Η εποχή των ετήσιων απολογισμών έφτασε και το Spotify Wrapped 2025 επιστρέφει πιο “gameified” από ποτέ. Φυσικά υπάρχουν όλα τα κλασικά, το τραγούδι που άκουσες περισσότερο, οι συνολικές ώρες ακρόασης και ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης, μαζί με μια νέα Wrapped playlist που πλέον δείχνει πόσες φορές άκουσες κάθε κομμάτι μέσα στη χρονιά.
Φέτος όμως, το Spotify προσθέτει μια νέα εμπειρία που αλλάζει εντελώς τον χαρακτήρα του Wrapped: το Wrapped Party, ένα διαδραστικό “παιχνίδι” που σε φέρνει αντιμέτωπο με τους φίλους σου για να δεις ποιος έχει την πιο hardcore, ή την πιο… περίεργη μουσική συμπεριφορά.
Wrapped Party: Η μουσική γίνεται ανταγωνισμός
Το Wrapped Party δεν σου ζητάει να κάνεις κάτι τώρα, είναι ένας διαγωνισμός βασισμένος αποκλειστικά σε όσα άκουσες όλη τη χρονιά. Το Spotify αξιολογεί τη μουσική σου συμπεριφορά και σου δίνει βραβεία όπως “The Onion Chopper” για όσους λιώσανε στα πιο στενάχωρα τραγούδια.
Αλλά και η συνολική ομάδα κρίνεται:
- Copy & Paste αν έχετε σχεδόν ταυτόσημα γούστα.
- Chaos Crew αν δεν έχετε ούτε έναν κοινό καλλιτέχνη.
Ό,τι πρέπει για memes στα group chats.
Επιστρέφει το quiz και για πρώτη φορά top albums
Το δημοφιλές interactive quiz κάνει comeback, όπως και το “artist sprint” που δείχνει πώς άλλαξε το top 5 σου μήνα με τον μήνα.
Για πρώτη φορά όμως το Wrapped δίνει έμφαση και στα albums. Μέχρι τώρα επικεντρωνόταν αποκλειστικά σε τραγούδια και καλλιτέχνες, αλλά το 2025 το Spotify αναγνωρίζει ότι αρκετοί ακόμη ακούμε δίσκους από την αρχή μέχρι το τέλος.
Επιπλέον, για πρώτη φορά θα εμφανίζονται και τα top audiobook genres, δείχνοντας ότι το Wrapped πλέον πάει πέρα από τη μουσική.
Clubs & Listening Age: δύο νέοι τρόποι να δεις τον εαυτό σου
Clubs
Αντί να σου λέει απλά «άκουσες metal», το Spotify σε βάζει στο ανάλογο “club”. Για παράδειγμα, το Grit Collective, που “πιστεύει στην εξέγερση μέσα από τη μουσική”. Εκεί θα έχεις και ρόλο, όπως Scout αν ακούς emerging καλλιτέχνες.
Listening Age
Εδώ, το Spotify εξετάζει πότε βγήκαν τα τραγούδια που ακούς.
– Αν λιώνεις στα ‘90s, θα σου γράψει ότι «έχεις μουσική ηλικία 40+».
– Αν ακούς μόνο κυκλοφορίες του 2025, θα σε θεωρήσει «18».
Είναι ένας πιο διασκεδαστικό, και συχνά αμείλικτος, τρόπος να δεις πού κινείται πραγματικά το γούστο σου.
Και ο ανταγωνισμός των Wrapped; Ξεκίνησε ήδη
Το Spotify δεν ήταν το πρώτο που έβγαλε recap φέτος, Apple, Amazon και YouTube πρόλαβαν. Παρ’ όλα αυτά, το Wrapped παραμένει μακράν το πιο φιλόδοξο, το πιο “viral-ready” και το πιο ολοκληρωμένο ετήσιο recap της αγοράς.
Το 2025 τελικά δεν μας έφερε απλώς στατιστικά, μας έβαλε και να… ανταγωνιστούμε για αυτά!
