Αυλαία με την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» έριξε σήμερα η Σίσσυ Χρηστίδου στο Mega, με την παρουσιάστρια να αποχαιρετάει το τηλεοπτικό κοινό…
Σίσσυ Χρηστίδου – Έπεσε η αυλαία για το «Χαμογέλα και Πάλι»: «Θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ»
Φεύγοντας από το στούντιο, η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε στην κάμερα του «Καλύτερα δε γίνεται» και τον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα, χωρίς ωστόσο, να πει κάτι για τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
«Θα πω μόνο καλό καλοκαίρι σε όλους, πολλά φιλιά στην Ναταλία και την ομάδα της. Ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε.
Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα… απόνερα του γάμου. Πάω εκεί που με περιμένουν οι φίλοι μου να ξεκινήσω τις διακοπές μου. Φιλιά πολλά!», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου.
