Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Το ποδόσφαιρο “πέταξε το μπαλάκι” στη μυθοπλασία

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Την ποδοσφαιρική αναμέτρηση στο πλαίσιο του Champions League ανάμεσα στη Σέλτικ και τη Μπάγιερν Μονάχου μετέδωσε το βράδυ της Τετάρτης (12/2) το MEGA, ανακατεύοντας την τράπουλα στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη. Ο αγώνας δεν έφερε τα αναμενόμενα ποσοστά στο Μεγάλο Κανάλι και έδωσε έτσι την ευκαιρία στο MasterChef αλλά και στις σειρές μυθοπλασίας σε ΑΝΤ1 και Alpha να προπορευτούν.

Πιο συγκεκριμένα, ο “Άγιος Έρωτας” ήταν αυτός που έκοψε πρώτος το νήμα στο δυναμικό κοινό (18-54) με ποσοστό 16,3%. Ακολούθησε το MasterChef με 14,1% και το Grand Hotel με 13,9%. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο “Τιμωρός” με τηλεθέαση 12,5%. Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τον αγώνα Σέλτικ-Μπάγιερν Μονάχου (8,6%) και ουραγός η “Παραλία” στο 4%.

Στο γενικό σύνολο τα πρωτεία πήρε το Grand Hotel με 19,3% και μισή μονάδα πίσω του ακολούθησε ο “Άγιος Έρωτας”. Στο 14,1% ο “Τιμωρός” και στο 11,7% το MasterChef. Οριακά διψήφια η τηλεθεάση για τον αγώνα του Champions League (10%) και στο 4% ξανά η “Παραλία” της ΕΡΤ1.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Έρωτας – 16,3%
MasterChef – 14,1%
Grand Hotel – 13,9%
Ο Τιμωρός – 12,5%
Ποδόσφαιρο: Σέλτικ-Μπάγιερν Μονάχου – 8,6%
Η Παραλία – 4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Grand Hotel – 19,3%
Άγιος Έρωτας – 18,8%
Ο Τιμωρός – 14,1%
MasterChef – 11,7%
Ποδόσφαιρο: Σέλτικ-Μπάγιερν Μονάχου – 10%
Η Παραλία – 4%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Related news