Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Το MasterChef δείχνει τα δόντια του στον σκληρό ανταγωνισμό

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Όχι μία, ούτε δύο αλλά οκτώ είναι οι σειρές μυθοπλασίας που “χτυπούν” το MasterChef στην prime time ζώνη, κάνοντας τη μάχη για την τηλεθέαση ακόμα πιο ασφυκτική. Το βράδυ της Τρίτης (28/1) το reality μαγειρικής έδειξε “τα δόντια του” κερδίζοντας την πρωτιά παρά τον σκληρό ανταγωνισμό, με τις ελληνικές σειρές να διεκδικούν το δικό τους μερίδιο.

Πιο συγκεκριμένα, το MasterChef πάτησε κορυφή με ποσοστό 16,9% στο δυναμικό κοινό (18-54), την ώρα που η σειρά “Έχω Παιδιά” ακολουθούσε με 15,3% και ο “Άγιος Έρωτας” σχεδόν ισόπαλος με 15,2%. Στο 14,4% η τηλεθέαση για τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” του ΑΝΤ1 και στο 13,5% για το Grand Hotel του ίδιου σταθμού, δημιουργώντας ένα ισχυρό σερί. Πάνω από τη βάση κρατήθηκε η “Γη της Ελιάς” (11,5%) αλλά και ο “Τιμωρός” (11%). Σε πολύ χαμηλά μονοψήφια οι σειρές της ΕΡΤ, με την “Κάλλας” στο 3,8% και την “Παραλία” στο 3,5%.

Τελείως διαφορετική η εικόνα στο γενικό σύνολο, όπου ο “Άγιος Έρωτας” οδήγησε την κούρσα με τηλεθέαση 18,3%. Μία μονάδα πίσω η “Ελιά” και στο 16,6% το Grand Hotel. Πιο χαμηλά τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” στο 13,7% και με μηδαμινές διαφορές το MasterChef (13,6%) και ο “Τιμωρός” (13,4%). Στο 11% η κωμωδία “Έχω Παιδιά” και ουραγοί οι σειρές “Η Μαρία που έγινε Κάλλας” (4,6%) και “Η Παραλία” (4,2%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 16,9%
Έχω Παιδιά – 15,3%
Άγιος Έρωτας – 15,2%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 14,4%
Grand Hotel – 13,5%
Η Γη της Ελιάς – 11,5%
Ο Τιμωρός – 11%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 3,8%
Η Παραλία – 3,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 18,3%
Η Γη της Ελιάς – 17,3%
Grand Hotel – 16,6%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,7%
MasterChef – 13,6%
Ο Τιμωρός – 13,4%
Έχω Παιδιά – 11%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 4,6%
Η Παραλία – 4,2%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Related news