Μπορεί η πρόκριση στην επόμενη φάση του Μουντιάλ να απομακρύνεται για την Εθνική Ελλάδος, που ηττήθηκε από τη Σκωτία στη Γλασκώβη με σκορ 3-1, όμως τα νούμερα τηλεθέασης που κατάφερε να σημειώσει για ακόμη μία φορά ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.
Η ποδοσφαιρική αναμέτρηση της Γαλανόλευκης έφερε τον Alpha στην κορυφή της prime time ζώνης το βράδυ της Πέμπτης (9/10), με τα ποσοστά να φτάνουν στο δυναμικό κοινό (18-54) το 36,1%. Μάλιστα, σε τέταρτο (23:15-23:30) οι μετρήσεις έδειξαν έως και 40,4%.
Από τα προγράμματα του ανταγωνισμού ξεχώρισε το Hotel Elvira με 13,7% και η “Γη της Ελιάς” που έφτασε στο 9,4%. Ακολούθησε η πρεμιέρα του 4ου κύκλου του First Dates με 8,7% την ώρα που το Exathlon, λίγο πριν το φινάλε, σημείωσε 4,7%.
Οι σειρές της ΕΡΤ1 σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, με την “Ηλέκτρα” στο 2,8% και το “Απαραίτητο Φως” στο 1,7%. Μόλις στο 1,2% η τηλεθέαση για το “Παιδί”.
Και στο γενικό σύνολο η εικόνα ήταν παρόμοια, αφού η ποδοσφαιρική αναμέτρηση της Ελλάδας με τη Σκωτία σημείωσε τηλεθέαση 37%, αγγίζοντας σε τέταρτο το εντυπωσιακό 43,3% (23:15-23:30).
Στο 13,7% η “Γη της Ελιάς” και στο 13% το Hotel Elvira, κράτησαν το MEGA σε ικανοποιητικά επίπεδα απέναντι από τον αγώνα της Εθνικής.
Στο 7,4% η πρεμιέρα του First Dates και στο 7,3% το Exathlon, ενώ η “Ηλέκτρα” έδωσε στη Δημόσια Τηλεόραση 6,2%. Στο 2,5% και 2,4% η τηλεθέαση για το “Απαραίτητο Φως” και το “Παιδί”.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ποδόσφαιρο: Σκωτία-Ελλάδα – 36,1%
Hotel Elvira – 13,7%
Γη της Ελιάς – 9,4%
First Dates – 8,7%
Exathlon – 4,7%
Ηλέκτρα – 2,8%
Απαραίτητο Φως – 1,7%
Το Παιδί – 1,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ποδόσφαιρο: Σκωτία-Ελλάδα – 37%
Γη της Ελιάς – 13,7%
Hotel Elvira – 13%
First Dates – 7,4%
Exathlon – 7,3%
Ηλέκτρα – 6,2%
Απαραίτητο Φως – 2,5%
Το Παιδί – 2,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.