Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Διαφορετική ήταν η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη της Τετάρτης (20/11), αφού η πρεμιέρα του Λάκη Λαζόπουλου στο MEGA “ξαναμοίρασε” την τράπουλα και έφερε ανακατατάξεις. Αρκετά προγράμματα περιορίστηκαν σε μονοψήφιες τηλεθεάσεις, ενώ ακόμη και τα πιο “δυνατά χαρτιά”, όπως ο “Άγιος Έρωτας” και το Grand Hotel σημείωσαν μικρή πτώση στα ποσοστά τους.
Πιο συγκεκριμένα, το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” εξασφάλισε την κορυφή στο δυναμικό κοινό (18-54) με ποσοστό 29,4%. Ακολούθησε ο “Άγιος Έρωτας” με 12,8% και το Grand Hotel με 10,3% που κράτησαν τα κανάλια τους πάνω από τη βάση. Στο 7,4% υποχώρησαν τα “Καλά Γεράματα”, στο 6,3% η “Φάρμα” και μόλις στο 4,2% το Survivor. Ουραγός στην τηλεθέαση το βράδυ της Τετάρτης η “Παραλία” με 3,8%.
Περνώντας στο γενικό σύνολο, εκεί ο Λάκης Λαζόπουλος χάρισε στο MEGA την πρωτιά με 28,5%. Ακολούθησαν ο “Άγιος Έρωτας” με 15,7% και λίγο πίσω το Grand Hotel με 14,3%. Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τα υπόλοιπα προγράμματα, με τα “Καλά Γεράματα” στο 7,7% και τη “Φάρμα” στο 6,1%. Τέλος, το Survivor σημείωσε 5,6% και η “Παραλία” 4,1%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 29,4%
Άγιος Έρωτας – 12,8%
Grand Hotel – 10,3%
VIΠ Καλά Γεράματα – 7,4%
Η Φάρμα – 6,3%
Survivor – 4,2%
Η Παραλία – 3,8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 28,5%
Άγιος Έρωτας – 15,7%
Grand Hotel – 14,3%
VIΠ Καλά Γεράματα – 7,7%
Η Φάρμα – 6,1%
Survivor – 5,6%
Η Παραλία – 4,1%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
