Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις ήταν η κατάταξη των πρωινών εκπομπών στους πίνακες της Nielsen για το Σάββατο 15/2. Ο Νίκος Μάνεσης βρέθηκε στην κορυφή συγκεντρώνοντας την υψηλότερη τηλεθέαση τόσο στο δυναμικό κοινό (18-54) όσο και στο γενικό σύνολο και τους υπόλοιπους να ακολουθούν, κάποιοι με διψήφια και κάποιοι με μονοψήφια ποσοστά.
Η εκπομπή “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” κατέγραψε 16,1% στο δυναμικό κοινό και ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου με 13,6%. Οριακά κάτω από τη βάση οι “Δεκατιανοί” του ΣΚΑΪ (9,8%) και στο 6,2% οι Weekenders. Στο 2,4% η τηλεθέαση για το “Καλημέρα είπαμε” της ΕΡΤ.
Στο γενικό σύνολο ο Νίκος Μάνεσης ξεπέρασε το όριο του 20%, αγγίζοντας το 21,5%. Στη συνέχεια, το “Χαμογέλα και Πάλι” σημείωσε 13% και οι “Δεκατιανοί” 12%, μένοντας αρκετά πίσω σε σχέση με την κορυφή. Σε μονοψήφιες επιδόσεις οι Weekenders (7,1%) αλλά και το δίδυμο Κρονάκη-Ιορδανίδης (2,9%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 16,1%
Χαμογέλα και πάλι – 13,6%
Δεκατιανοί – 9,8%
Weekenders – 6,2%
Καλημέρα είπαμε; – 2,4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 21,5%
Χαμογέλα και πάλι – 13%
Δεκατιανοί – 12%
Weekenders – 7,1%
Καλημέρα είπαμε; – 2,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.