Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Βράδυ Τσικνοπέμπτης και ο Παναθηναϊκός υποδέχθηκε τη Βίκινγκουρ στο πλαίσιο του UEFA Conference League. Το “Τριφύλλι” μπορεί να κέρδισε με 2-0 την ισλανδική του αντίπαλο και να προκρίθηκε στους 16 της διοργάνωσης, ωστόσο στη μάχη για την τηλεθέαση δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την πρωτιά στην prime time για λογαριασμό του ΑΝΤ1, παρότι άγγιξε στο τελευταίο τέταρτο της αναμέτρησης το 23% στο δυναμικό κοινό και το 30,1% στο γενικό σύνολο.
Ποιος έκοψε πρώτος το νήμα;
Μα φυσικά το MasterChef, που συνεχίζει ακάθεκτο να διατηρεί τα ηνία στην prime time ζώνη, παρά το στενό μαρκάρισμα που δέχεται από τις σειρές μυθοπλασίας και τους κατά διαστήματα ποδοσφαιρικούς αγώνες που βρίσκονται απέναντί του. Το reality μαγειρικής του Star σημείωσε τηλεθέαση 18% στο δυναμικό κοινό (18-54), με τον “Άγιο Έρωτα” να ακολουθεί στο 16,7% και την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού να μένει στην τρίτη θέση με 15,5%.
Στη συνέχεια, το διπλό επεισόδιο για τη “Γη της Ελιάς” συγκέντρωσε 13,1%, ενώ κάτω από τη βάση κινήθηκαν η “Διάφανη Αγάπη” (9,7%) και το διπλό επεισόδιο του “Εκατομμυριούχου” (9,4%). Ουραγός η “Παραλία” με 3,2%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί “Άγιος Έρωτας” και Παναθηναϊκός ισοφάρισαν στο 19,9%. Η “Γη της Ελιάς” άγγιξε το 17,1% και το MasterChef το 13,6%, ενώ σε διψήφια ποσοστά διατηρήθηκε ο “Εκατομμυριούχος” (12,3%). Στο 8,7% η τηλεθέαση για τη “Διάφανη Αγάπη” και στο 4,2% για την “Παραλία” της ΕΡΤ.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 18%
Άγιος Έρωτας – 16,7%
Ποδόσφαιρο: Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ – 15,5%
Η Γη της Ελιάς – 13,1%
Διάφανη Αγάπη – 9,7%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Special Edition) – 9,4%
Η Παραλία – 3,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19,9%
Ποδόσφαιρο: Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ – 19,9%
Η Γη της Ελιάς – 17,1%
MasterChef – 13,6%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Special Edition) – 12,3%
Διάφανη Αγάπη – 8,7%
Η Παραλία – 4,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.