Zappit

Τηλεθέαση: Έπιασε κορυφή η Εθνική Ελλάδας

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Κορυφή στην τηλεθέαση έπιασε το παιχνίδι της Εθνικής Ελλάδας κόντρα στο Γιβραλτάρ για την πρεμιέρα των προκριματικών για το Euro 2024.

Ο αγώνας, που προβλήθηκε στον Alpha, πήρε την πρωτιά στην ώρα προβολής του και συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω τον πολύ καλό ανταγωνισμό.

Στο δυναμικό κοινό ο αγώνας της Ελλάδας κόντρα στο Γιβραλτάρ σημείωσε μέσο όρο 19,5%, το MasterChef 19,3%, η Γη της Ελιάς 16,7% και το Dragons Den 16%. Οι Σέρρες είχαν 14,5%, η σειρά Μαίρη Μαίρη Μαίρη 8,3%, η Στοργή 6,2% και τα Νούμερα 3%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς είχε 25%, ο αγώνας της Εθνικής 21,6% και το MasterChef  15,1%. Το Μαίρη Μαίρη Μαίρη 13,1%, οι Σέρρες 12,6%, το Dragons Den 12,2%, η Στοργή 5,8% και τα Νούμερα 3,1%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Γιβραλτάρ – Ελλάδα – 19,5%

MasterChef – 19,3%

Γη της Ελιάς – 16,7%

Dragons Den – 16%

Σέρρες – 14,5%

Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 8,3%

Στοργή – 6,2%

Τα νούμερα – 3%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Γη της Ελιάς – 25%

Γιβραλτάρ – Ελλάδα – 21,6%

MasterChef – 15,1%

Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 13,1%

Σέρρες – 12,6%

Dragons Den – 12,2%

Στοργή – 5,8%

Τα νούμερα – 3,1%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.