Zappit

Τηλεθέαση: Εκτοξεύτηκε στο 43,5% το GNTM

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Το βράδυ της Δευτέρας 30 Νοεμβρίου το GNTM και οι Άγριες Μέλισσες μοιράστηκαν τις πρωτιές στην τηλεθέαση, με το ριάλιτι μοντέλων να πιάνει κορυφή στο δυναμικό κοινό, ενώ η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 πήρε την πρώτη θέση στο γενικό σύνολο.

Το GNTM είχε μέσο όρο 29,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ εκτοξεύτηκε στο 43,5% στο τέταρτο 01:00 – 01:14. Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί ο μέσος όρος του ριάλιτι ήταν 20,8%.

Οι Άγριες Μέλισσες πήραν την πρωτιά στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 27,3%, ενώ στο δυναμικό είχε 26,2%.

Η τηλεθέαση…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

GNTM – 29,5%

Άγριες Μέλισσες – 26,2%

Παρουσιάστε – 14,6%

Ήλιος – 14,5%

Έλα στη θέση μου – 14,4%

Big Brother – 12,3%

Lockdown Ώρα Μηδέν – 11,8%

Αγγελική – 9,8%

8 Λέξεις – 9,8%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,7%

Σημείο συνάντησης – 3,5%

Roads – 2,6%

Mega Stories – 1,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 27,3%

GNTM – 20,8%

Ήλιος – 17,5%

8 Λέξεις – 16,9%

Lockdown Ώρα Μηδέν – 16,9%

Παρουσιάστε – 14,1%

Big Brother – 13,2%

Έλα στη θέση μου – 13,1%

Αγγελική – 10,6%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 9,7%

Σημείο συνάντησης – 3%

Roads – 2,7%

Mega Stories – 1,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.