Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Ιδιαίτερα ανταγωνιστική αποδεικνύεται η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη της Δευτέρας. Χθες (18/11) οι σειρές μυθοπλασίες ήταν εκείνες που κονταροχτυπήθηκαν διεκδικώντας το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο, με τις σειρές του MEGA να παίρνουν την πρωτιά τόσο στο δυναμικό κοινό (18-54) όσο και στο γενικό σύνολο.
Πιο συγκεκριμένα, η κωμωδία “Έχω Παιδιά” οδήγησε την κούρσα με ποσοστό 16,7% στο δυναμικό κοινό και ο “Τιμωρός” ακολούθησε στο 14,3% για τον Alpha. Σχεδόν ισόπαλες επιδόσεις για το Grand Hotel του ΑΝΤ1 (14,1%) και τη “Γη της Ελιάς” που ακολούθησε στο 13,8%. Μία μονάδα πίσω η “Διάφανη Αγάπη”, ενώ πάνω από τη βάση διατηρήθηκε η “Φάρμα” με τηλεθέαση 10,3%. Σε μονοψήφια επίπεδα το ντοκιμαντέρ “Σκοτεινή Δεκαετία” του ΣΚΑΪ (7,9%), η “Μάγισσα” (7,2%), το Survivor (6%) αλλά και η “Παραλία” της ΕΡΤ (4,7%).
Αναφορικά με το γενικό σύνολο, την πρωτοκαθεδρία της δεν έχασε ούτε αυτή τη φορά η “Γη της Ελιάς”. Η δραματική σειρά του Ανδρέα Γεωργίου σημείωσε ποσοστό 20,6% και εξασφάλισε την κορυφή για το MEGA, με το Grand Hotel του ΑΝΤ1 να τερματίζει δεύτερο με 16,9%. Στο 15% η τηλεθέαση για τον “Τιμωρό” και στο 13,3% για το “Έχω Παιδιά”. Με διψήφια νούμερα η “Διάφανη Αγάπη” (11,7%) και η “Σκοτεινή Δεκαετία” του ΣΚΑΪ (11%), ενώ κάτω από τη βάση παρέμειναν το Survivor (8,4%), η “Φάρμα” (8,3%), η “Μάγισσα” (7,3%) και η “Παραλία” (4,7%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έχω Παιδιά – 16,7%
Ο Τιμωρός – 14,3%
Grand Hotel – 14,1%
Η Γη της Ελιάς – 13,8%
Διάφανη Αγάπη – 12,8%
Η Φάρμα – 10,3%
Σκοτεινή Δεκαετία 1964-1974 – 7,9%
Η Μάγισσα – 7,2%
Survivor – 6%
Η Παραλία – 4,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Η Γη της Ελιάς – 20,6%
Grand Hotel – 16,9%
Ο Τιμωρός – 15%
Έχω Παιδιά – 13,3%
Διάφανη Αγάπη – 11,7%
Σκοτεινή Δεκαετία 1964-1974 – 11%
Survivor – 8,4%
Η Φάρμα – 8,3%
Η Μάγισσα – 7,3%
Η Παραλία – 4,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
