Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Για δεύτερη φορά μες στον ίδιο μήνα – και για την τηλεθέαση – ήλθε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μέσα από το πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού. Περνώντας από κόσκινο, ξανά, την επικαιρότητα ο λαοφιλής καλλιτέχνης κατόρθωσε να πάρει… όλο το χαρτί στην prime time.
Αν και τα υπόλοιπα κανάλια είχαν “απέναντι” το βαρύ πυροβολικό της μυθοπλασίας και του ριάλιτι μαγειρικής, ο Λάκης Λαζόπουλος βρέθηκε ξανά στην κορυφή.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το νέο επεισόδιο για το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” κατάφερε να συγκεντρώσει ποσοστό 18.4% στο δυναμικό κοινό και 20.9% στο γενικό σύνολο.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 18,4%
Άγιος Έρωτας – 15,6%
MasterChef – 15,1%
Grand Hotel – 13,4%
Ο Τιμωρός – 11,9%
Η Παραλία – 2,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 20,9%
Άγιος Έρωτας – 17,9%
Grand Hotel – 16,9%
Ο Τιμωρός – 14%
MasterChef – 12,6%
Η Παραλία – 3,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
