Zappit

Αυτοψία ή #hashtag προτίμησαν οι τηλεθεατές;

Ποια εκπομπή σημείωσε υψηλότερη τηλεθέαση; Το χωριό των πιο εργατικών Ελλήνων ή το γύρισμα ταινιών πορνό;

Η Ελεονώρα Μελέτη έγινε σκηνοθέτης ταινιών πορνό για τις ανάγκες της εκπομπής της #hashtag. Η παρουσιάστρια έδινε οδηγίες στους πρωταγωνιστές για το πως επιθυμεί να γυριστεί η σκηνή κι ενώ στο πάνω μέρος της οθόνης είχε βγει η ένδειξη «ακατάλληλο». Την ίδια ώρα, ο Αντώνης Σρόιτερ μας ξεναγούσε στη Δήμαινα Αργολίδας, στο χωριό με τους πιο εργατικούς Έλληνες. Ποια εκπομπή προτίμησε ‘αραγε το τηλεοπτικό κοινό;

Με ποσοστό 25,8% στο γενικό σύνολο και 20,5% στο δυναμικό κοινό, η Αυτοψία πήρε την πρωτιά στη μεταμεσονύκτια ζώνη. Το πολύ ενδιαφέρον οδοιπορικό του Αντώνη Σρόιτερ στον τόπο που άντρες και γυναίκες εργάζονται από 12 έως 18 ώρες την ημέρα, κέρδισε τις εντυπώσεις και δικαίως.

Από την άλλη, το πορνό πίσω από τις κάμερες δεν φάνηκε να συγκινεί ιδιαιτέρως τους τηλεθεατές, καθώς το #hashtag δεν ξεπέρασε το 9,1% στο σύνολο και το 8,7% στο δυναμικό κοινό. 

Να σημειώσουμε βέβαια, ότι η μεν Αυτοψία πήρε υψηλότατο lead in -πάνω από 30%- από το Πάμε Πακέτο, ενώ η Ελεονώρα Μελέτη κινήθηκε αρκετά πάνω από τον μέσο όρο του καναλιού φτάνοντας μέχρι το 11,1%.

Γιώργος Σκρομπόλας

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης