Την κορυφή στις προτιμήσεις των τηλεθεατών κατέκτησε για άλλο ένα βράδυ η μυθοπλασία στην prime time ζώνη της Τετάρτης (22/10). Οι σειρές του Alpha “Να με λες Μαμά” και “Άγιος Έρωτας” σημείωσαν νούμερα τηλεθέασης που έφεραν τον σταθμό στην πρώτη θέση παρά τον ασφυκτικό ανταγωνισμό από την ποδοσφαιρική αναμέτρηση της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Γιουβέντους και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Πιο συγκεκριμένα, η δραματική σειρά με τη Μαρία Κίτσου έκοψε πρώτη το νήμα με ποσοστό 17,7% στο δυναμικό κοινό (18-54), ενώ 0,7% χαμηλότερα βρέθηκε ο “Άγιος Έρωτας”. Ο αγώνας του Champions League έδωσε στο MEGA 15,4%. Την ίδια ώρα, το Grand Hotel κράτησε τον ΑΝΤ1 σε διψήφια επίπεδα (10,9%) και η “Φάρμα” του Star τερμάτισε με 9,8%.
Η έκτακτη μετάδοση της αφιερωματικής εκπομπής για τον Διονύση Σαββόπουλο στον ΣΚΑΪ συγκέντρωσε τηλεθέαση 7,2% και το τηλεπαιχνίδι των Κούτρα-Ντσούνου που ακολούθησε 6,4%. Σε χαμηλά μονοψήφια οι σειρές της ΕΡΤ “Το Παιδί” (2,5), “Ηλέκτρα” (2,3%) και “Καλά Θα Πάει Κι Αυτό” (2,2%).
Παρόμοια η εικόνα και στο γενικό σύνολο, εκεί όπου την κορυφή κατέκτησε ο “Άγιος Έρωτας” με ποσοστό 21,9% και λίγο χαμηλότερα ακολούθησε το “Να με λες Μαμά” με 19,2%. Η ποδοσφαιρική αναμέτρηση Ρεάλ Μαδρίτης-Γιουβέντους συγκέντρωσε 16,4% και το Grand Hotel του ΑΝΤ1 στο 16,1%.
Λίγο κάτω από το 10% η “Φάρμα” και στο 7,3% το “Σαββόπουλος Long Play” του ΣΚΑΪ. Το “Η Ελλάδα Ψηφίζει” έδωσε στο κανάλι του Φαλήρου τηλεθέαση 5,3% και η “Ηλέκτρα” 3,9% στη Δημόσια Τηλεόραση. Στο 2,3% το “Παιδί” και στο 2% το “Καλά Θα Πάει Κι Αυτό”.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Να Με Λες Μαμά – 17,7%
Άγιος Έρωτας – 17%
Ποδόσφαιρο: Ρεάλ Μαδρίτης-Γιουβέντους – 15,4%
Grand Hotel – 10,9%
Φάρμα – 9,8%
Σαββόπουλος Long Play – 7,2%
Η Ελλάδα Ψηφίζει – 6,4%
Το Παιδί – 2,5%
Ηλέκτρα – 2,3%
Καλά θα πάει κι αυτό – 2,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 21,9%
Να Με Λες Μαμά – 19,2%
Ποδόσφαιρο: Ρεάλ Μαδρίτης-Γιουβέντους – 16,4%
Grand Hotel – 16,1%
Φάρμα – 9,7%
Σαββόπουλος Long Play – 7,3%
Η Ελλάδα Ψηφίζει – 5,3%
Ηλέκτρα – 3,9%
Το Παιδί – 2,3%
Καλά θα πάει κι αυτό – 2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.