Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Ο Παναθηναϊκός πήρε όλο το “χαρτί” στην prime time

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να έχασε με τελικό σκορ 3-1 στη χθεσινή του αναμέτρηση με την Φιορεντίνα, κέρδισε όμως στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη της Πέμπτης (13/3). Το “Τριφύλλι” έδωσε την πρωτιά στον ΑΝΤ1, που παίρνοντας πάσα και από τον “Εκατομμυριούχο”, δημιούργησε ένα δυνατό 4ωρο σερί για το κανάλι του Αμαρουσίου.

Πιο συγκεκριμένα, ο ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Φιορεντίνα σημείωσε στο δυναμικό κοινό (18-54) ποσοστό 17,6%. Σχεδόν ισόπαλος ακολούθησε ο “Άγιος Έρωτας”, που διατήρησε την ισχύ του με 17,3%. Στο 13,7% η τηλεθέαση για τον “Εκατομμυριούχο” του Γρηγόρη Αρναούτογλου, ενώ “λαβωμένο” εμφανίστηκε το MasterChef με 12,6%. Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τη “Γη της Ελιάς” (9,6%) και τη “Διάφανη Αγάπη” (9,3%) και ουραγός ξανά η “Παραλία” της ΕΡΤ με 3,5%.

Περνώντας στο γενικό σύνολο, εκεί είχαμε την αντίστροφη εικόνα. Δηλαδή ο “Άγιος Έρωτας” προπορεύτηκε με 0,3% διαφορά σε σχέση με την ποδοσφαιρική αναμέτρηση, σημειώνοντας 20,2% έναντι 19,9%. Ακολούθησε ο “Εκατομμυριούχος” με τηλεθέαση 16,2% και η “Ελιά” με 14,8%. Στο 11,5% “έκλεισε” το MasterChef, ενώ οριακά κάτω από τη βάση βρέθηκε η “Διάφανη Αγάπη” με 9,9%. Τέλος, με ποσοστό 3,8% συμπλήρωσε την κούρσα η “Παραλία” της ΕΡΤ.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Φιορεντίνα-Παναθηναϊκός – 17,6%
Άγιος Έρωτας – 17,3%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος – 13,7%
MasterChef – 12,6%
Γη της Ελιάς – 9,6%
Διάφανη Αγάπη – 9,3%
Η Παραλία – 3,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 20,2%
Φιορεντίνα-Παναθηναϊκός – 19,9%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος – 16,2%
Γη της Ελιάς – 14,8%
MasterChef – 11,5%
Διάφανη Αγάπη – 9,9%
Η Παραλία – 3,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Related news