Αναλυτικά οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Οδηγός στην κούρσα για την τηλεθέαση βρέθηκε για ένα ακόμη βράδυ Παρασκευής (11/10) ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με το “RoadShow” στον ΑΝΤ1. Ο δημοφιλής παρουσιαστής κατάφερε να κερδίσει τα ηνία και την “ψήφο εμπιστοσύνης” του κοινού, παρά τον ασφυκτικό ανταγωνισμό και τις πρεμιέρες των νέων προγραμμάτων που είχε να αντιμετωπίσει.
Πιο αναλυτικά, η ταξιδιωτική εκπομπή του ΑΝΤ1 σημείωσε τηλεθέαση 16,7% στο δυναμικό κοινό (18-54), ακολουθούμενη από τη νέα κωμική σειρά του καναλιού με τίτλο “VIΠ Καλά Γεράματα”, που χάρισε στον σταθμό 15,1%. Σταθερό το ποσοστό για τη “Γη της Ελιάς” του MEGA (11,6%), ενώ το πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλο για τη σειρά “IQ 160” συγκέντρωσε 11,1% για το Star. Σε μονοψήφια επίπεδα ο “Άγιος Έρωτας” του Alpha (9,2%), ισοφαρίζοντας το Survivor, ενώ σχεδόν στα ίσα έπαιξε η πρεμιέρα για τους “Μαύρους Πίνακες” (9,1%). Τέλος, το Tempting Fortune δεν σκόραρε πάνω από το 5,9% και η σειρά “Αρχελάου 5” στο 2,4%.
Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί η πρωτιά δόθηκε ξανά στη “Γη της Ελιάς” με ποσοστό 18,5% και η δεύτερη θέση στο RoadShow με 16,7%. Λίγο πιο πίσω η σειρά “VIΠ Καλά Γεράματα” με τηλεθέαση 13,2% και ο “Άγιος Έρωτας” με 12,1%. Μία ανάσα πάνω από το 10% το Survivor και κάτω από τη βάση οι νέες σειρές του Star “IQ 160” (8,4%) και “Μαύροι Πίνακες” (6,8%). Στο 6,5% “έκλεισε” το Tempting Fortune και ουραγός με 2,3% η σειρά “Αρχελάου 5” της ΕΡΤ1.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
The Roadshow – 16,7%
VIΠ Καλά Γεράματα – 15,1%
Η Γη της Ελιάς – 11,6%
IQ 160 – 11,1%
Άγιος Έρωτας – 9,2%
Survivor – 9,2%
Μαύροι Πίνακες – 9,1%
Tempting Fortune – 5,9%
Αρχελάου 5 – 2,4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Η Γη της Ελιάς – 18,5%
The Roadshow – 16,7%
VIΠ Καλά Γεράματα – 13,2%
Άγιος Έρωτας – 12,1%
Survivor – 10,4%
IQ 160 – 8,4%
Μαύροι Πίνακες – 6,8%
Tempting Fortune – 6,5%
Αρχελάου 5 – 2,3%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.