Zappit

Νικόλ Κοκκίνου: Τι κάνει σήμερα η σούπερ γιαγιά της διαφήμισης;

«Τον εαυτό μου έπαιζα, Μεταξουργιώτισσα ήμουν, μαγκάκι ήμουν μια ζωή. Ακόμη και στην προσωπική μου ζωή».

Η Νικόλ Κοκκίνου, που δούλεψε δίπλα στους περισσότερους μεγάλους ηθοποιούς της χρυσής εποχής του κινηματογράφου, είναι εδώ και λίγο καιρό η… «Μπουμπού» του Λεωνίδα Καλφαγιάννη στα διαφημιστικά σποτ γνωστής εταιρίας τηλεφωνίας. Μαζί με τη Μαρία Κωνσταντάρου υποδύονται τις… super γιαγιάδες. Η Νικόλ Κοκκίνου είναι μητέρα του ηθοποιού Λαέρτη Μαλκότση, αλλά και του Ερμή Μαλκότση, ενός από τους πιο επιτυχημένους χορογράφους, ο οποίος δούλεψε και για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας. Η 70χρονη μένει στο κέντρο, στο Μεταξουργείο, και έχει έντονη δράση στην περιοχή.

Η ηθοποιός μιλάει στην Τεριάννα Παππά και την εφημερίδα Espresso…

«Εκτός από το να τρέχω πίσω από τους δύο γιους μου, κάνω διαφημίσεις και διάφορα άλλα. Τώρα στη γειτονιά ετοιμάζουμε μια δράση αλληλεγγύης για τους μη προνομιούχους ανθρώπους» λέει.

Τη ρωτάμε γιατί αποφάσισε να απέχει από το θέατρο, τη στιγμή που συνομήλικοι συνάδελφοί της εξακολουθούν να παίζουν. «Δεν θέλω με τίποτα, είμαι συνταξιούχος πια και ύστερα από πενήντα οκτώ χρόνια στο θέατρο δεν μπορώ πια να μπω σε ένα καμαρίνι, τρελαίνομαι! Τώρα πάω μόνο στις πρεμιέρες των παιδιών μου και καμιάς φίλης μου» αποκαλύπτει και συνεχίζει, μιλώντας για την επιλογή της να εμφανιστεί σε διαφημιστικά σποτ.

Οσο για τις διαφημίσεις με τον Καλφαγιάννη; «Δεν παίρνω καμιά τεράστια σύνταξη, ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά και συμπληρώνω το εισόδημά μου» λέει και συνεχίζει: «Πέρσι, με τον φόρο που έβαλε η κυβέρνηση, δεν μπόρεσα να πάω διακοπές. Φέτος που βγήκαν αυτές οι διαφημίσεις και πήρα κάποια χρήματα θα μπορέσω να πάρω μια ανάσα».

Αν και είναι 70 χρόνων, εξακολουθεί να γυμνάζεται. «Υστερα από τόσα χρόνια χορού, δεν μπορώ να μη γυμνάζομαι τουλάχιστον τρία τέταρτα καθημερινά. Κάνω pilates, αλλά βάζω και το ραδιόφωνο κάποιες φορές και χοροπηδάω, γιατί αν δεν το κάνω, μετά είμαι πιασμένη» λέει.

Η καλογυμνασμένη σιλουέτα της αλλά και η φήμη της λόγω της συμμετοχής της σε ταινίες και παραστάσεις την είχαν κάνει ιδιαίτερα αγαπητή, εκείνη όμως δεν αντιλαμβανόταν το μέγεθος της επωνυμίας της. «Αν σου πω ότι δεν είχα καταλάβει τίποτα; Δούλευα τόσο πολύ, που όταν κάποια στιγμή άρχισαν να παίζονται οι ταινίες στην τηλεόραση και τις είδαν τα παιδιά μου, μου λέει ο Λαέρτης: «Ρε μαμά, το μανούλι της εποχής ήσουν». Εγώ του απάντησα: «Καλέ, νόστιμη ήμουν». Δεν είχα πάρει χαμπάρι τότε, γιατί ήταν τόση πολλή η δουλειά, πρόβες, θέατρο κινηματογράφος, κέντρα όπου χόρευα, που δεν προλάβαινα να σκεφτώ αν είμαι όμορφη» εξομολογείται.

Οσο για τον έρωτα; «Δεν υπήρξαν πολλοί έρωτες στη ζωή μου, και όσοι υπήρξαν με παράτησαν γιατί δεν με έβλεπαν. Η μεγαλύτερη σχέση ήταν με τον πατέρα των παιδιών μου» τονίζει.

Ποια ήταν όμως τα μυστικά της για το τόσο λυγερό κορμί της; «Ετρωγα τα πάντα από το πρωί ως το βράδυ, αλλά χόρευα δεκαοκτώ ώρες την ημέρα».

Αν και έχει παίξει σε αρκετά φιλμ, εδώ και χρόνια η Νικόλ Κοκκίνου αρνείται να τα παρακολουθήσει. «Τις παλιές ταινίες δεν τις βλέπω, γιατί δεν μπορώ να αντικρίζω τον Χρόνη Εξαρχάκο και τον Βαγγέλη Σειληνό, με τους οποίους κάναμε πάρα πολλή παρέα και πηγαίναμε μετά τη δουλειά και τρώγαμε. Εχασα τα φιλαράκια μου, έχασα κάτι από τη γενιά μου και τώρα που έφτασα στα 70 βλέπω ότι είμαστε λίγοι πια, κι αυτό το πράγμα με τρομοκρατεί. Πέρυσι το καλοκαίρι πέθανε η Δήμητρα Σερεμέτη, που έκανε τη μαμά μου στο «Μαριχουάνα Stop», με την οποία δεν είχαμε μεγάλη διαφορά, απλώς εκείνη έπαιζε τέτοιους ρόλους» λέει.

Οταν η συζήτηση έρχεται στον Γιάννη Δαλιανίδη και τον Γιάννη Φλερύ, εκείνη λέει: «Ο Φλερύ ήταν ο πατέρας, φίλος, δάσκαλός μου, εκείνος με έκανε χορογράφο, ήταν το μεγάλο μου «σχολείο»», ενώ αναφέρεται και στο πόσο αυστηρός ήταν ο Γιάννης Δαλιανίδης στα γυρίσματα. «Δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί του, αλλά μετά τη δουλειά μάς κανάκευε όλους. Ηταν αυστηρός όχι μόνο με τους ηθοποιούς, με όλους. Δεν μας τυραννούσε ποτέ, δεν μας παίδεψε ποτέ και μόλις τελειώναμε τα γυρίσματα μας έκανε τραπέζι, γέλαγε, μας πείραζε» λέει.

Εκείνη δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα κουτσομπολιά των καμαρινιών, δούλευε και γύριζε σπίτι της. «Δεν ήμουν ούτε μίζερη ούτε κουτσομπόλα, έκανα τη δουλειά μου και περνούσα καλά. Οταν γέννησα τα παιδιά ταλαιπωρήθηκα λίγο παραπάνω, αλλά ήταν και ό,τι πιο ωραίο έχω κάνει στη ζωή μου. Ολα τ' άλλα ήταν απλώς επάγγελμα που μου επέτρεπε να ζω καλά». Στα παρασκήνια, πάντως, είχε άλλα φιλαράκια. «Ημουν φίλη με το συνεργείο πιο πολύ. Ημουν το κορίτσι τους. Κάθε φορά που έμπαινα μέσα έλεγα «Καλημέρα, αγόρια μου» και οι τεχνικοί απαντούσαν «Το κορίτσι μας» και μου άρεσε που έκανα παρέα μαζί τους».

Εκτός από ηθοποιός, όμως, η Νικόλ Κοκκίνου ήταν και δασκάλα χορού, κάτι που της φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο όταν σταμάτησε να παίζει. «Επαιρνα τα παιδιά μου μαζί στις σχολές. Ο Ερμής έγινε ένας βραβευμένος χορευτής και χορογράφος, ο Λαέρτης είναι ηθοποιός, αλλά κι αυτός χορεύει πολύ καλά. Και οι δύο παίζουν πολλά μουσικά όργανα, ενώ ο Λαέρτης συνθέτει κιόλας μουσικές για ντοκιμαντέρ και διάφορες θεατρικές ομάδες. Οταν μου είπαν ότι θα ακολουθήσουν καλλιτεχνικό δρόμο τούς είπα πως πρέπει να έχουν εφόδια. Οπως εγώ, που όταν δεν είχα δουλειά ως ηθοποιός δούλευα ως χορεύτρια, δασκάλα χορού ή ως χορογράφος. Αν ήμουν μόνο ηθοποιός, δεν θα έλεγε τίποτα, γι' αυτό κι έμεινα ελάχιστες φορές άνεργη» επισημαίνει.

Μάλιστα, ο Λαέρτης ένιωσε από νωρίς το… κάλεσμα της σκηνής! «Οταν αρρώσταινε η μητέρα μου που κρατούσε τα αγόρια μου, τα έπαιρνα μαζί μου στο θέατρο. Πιο πολύ μεγάλωσαν στα παρασκήνια παρά στο σπίτι, οπότε τι άλλο επάγγελμα να ακολουθούσαν; Μου έχουν βγει αρκετές φορές στη σκηνή και μια φορά ο Λαέρτης, που ήταν πολύ μικρός και με έβλεπε πρώτη φορά, βγήκε απ’ τα παρασκήνια και φώναζε «Μαμά, εδώ είμαι» και ο πατέρας του τον έβγαλε έξω γιατί παραλίγο να σταματήσει την παράσταση» λέει.

Πηγή: Espresso

Πώς ήταν και πώς έγιναν; Δείτε πόσο άλλαξαν στο χρόνο διάσημοι ηθοποιοί!