To “X” προχώρησε σε μία αλλαγή για τους verified οργανισμούς, από εδώ και πέρα οι verified οργανισμοί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, σε Premium Business και Premium Organizations.
Η κίνηση αυτή δεν είναι απλά η αλλαγή των ετικετών αλλά στοχεύει στον καθαρό διαχωρισμό ανάμεσα σε εμπορικές και δημόσιες οντότητες, με διαφορετικά προνόμια και σήματα.
Στην πράξη, το Premium Business απευθύνεται σε εταιρείες, ΜΚΟ και άλλους εμπορικούς φορείς. Τα μέλη του λαμβάνουν χρυσό σήμα και τετράγωνο avatar που υποδηλώνει εταιρική παρουσία. Υπάρχουν επίπεδα συνδρομής, από ένα βασικό πακέτο με περιορισμένα εργαλεία έως πακέτα «Full Access» και «Enterprise» που προσφέρουν συνδέσεις θυγατρικών λογαριασμών, προτεραιότητα στην υποστήριξη και πρόσθετα εργαλεία προστασίας και αναλύσεων.
Από την άλλη, το Premium Organizations προορίζεται για κυβερνήσεις, διεθνείς οργανισμούς και δημόσιους φορείς. Αυτοί οι λογαριασμοί θα φέρουν γκρι σήμα, που λειτουργεί ως οπτική ένδειξη «επίσημου» δημόσιου χαρακτήρα, χρήσιμο σε περιπτώσεις ανακοίνωσης πολιτικών, έκτακτων ανακοινώσεων ή ενημέρωσης πολιτών.
Γιατί όμως αυτή η διάκριση; Η απάντηση είναι πρακτική, διαφορετικοί φορείς έχουν διαφορετικές ανάγκες. Μια εμπορική επιχείρηση χρειάζεται εργαλεία μάρκετινγκ, προστασία εμπορικού σήματος και διαχείριση θυγατρικών, ενώ ένας δημόσιος φορέας χρειάζεται εργαλεία για διαχείριση κρίσεων, έγκυρη επικοινωνία και μεγαλύτερη διαφάνεια προς το κοινό. Η οπτική διάκριση (χρυσό ή γκρι σήμα) απλώς διευκολύνει τον χρήστη να καταλάβει τί ακριβώς κοιτάζει.
Η κίνηση αυτή εναρμονίζεται με τον ευρύτερο σχεδιασμό της νέας διοίκησης του X να κάνει την πλατφόρμα πιο «επιχειρηματική» και πιο ελεγχόμενη όσον αφορά την ταυτότητα των μεγάλων λογαριασμών. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τη δεχθούν οι χρήστες και ειδικά σε χώρες με έντονη πολιτική χρήση των social media.