Θανάσης Αναγνωστόπουλος και Νάνσυ Ζαμπέτογλου

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, στην έναρξη της σημερινής εκπομπής του «Στούντιο 4», επιβεβαίωσε την αποχώρηση του ίδιου και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου από την ΕΡΤ.

«Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…», είπε αρχικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην έναρξη της εκπομπής.

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος ανέφερε επίσης: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».

Related news