Με αφορμή τη συμπλήρωση 15 χρόνων κοινής πορείας με τον σύζυγό της Θέμη Σοφό, η Σταματίνα Τσιμτσιλή δημοσίευσε ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε στις στιγμές που έχουν μοιραστεί όλα αυτά τα χρόνια, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την αγάπη της για την οικογένειά τους.
«15 χρόνια πριν … Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος. Κι όμως, όταν σκέφτομαι όλα όσα έχουμε ζήσει μαζί, νιώθω πως μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια χωράει μια ολόκληρη ζωή. Τόσες στιγμές, τόσες αναμνήσεις, τόσα συναισθήματα…
Εύχομαι πάνω απ’ όλα να είμαστε υγιείς και αγαπημένοι. Να συνεχίσουμε μαζί όπως είμαστε στα εύκολα και στα δύσκολα και να καμαρώνουμε τα παιδάκια μας να μεγαλώνουν ευτυχισμένα και να πραγματοποιούν τα όνειρά τους», έγραψε η λαμπερή παρουσιάστρια του Alpha.
Πηγή εικόνας: NDP
