Η Ρένια Λουιζίδου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» και την Έρη Βαρδάκη. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για όλα…
«Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα εσωτερικά, σε σχέση με όταν ήμουν νεότερη. Νομίζω ότι είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος και εσωστρεφής», είπε αρχικά η Ρένια Λουιζίδου.
Η Ρένια Λουιζίδου ανέφερε στη συνέχεια: «Αρχικά είχα τεράστιο θέμα με την έκθεση στο θέατρο. Πέρασαν χρόνια για να καταλάβω γιατί θέλω να κάνω τόσο πολύ κάτι που με βασανίζει. Εάν δεν ήταν ο Γιάννης Μπέζος στην πρώτη μου παράσταση να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα. Όταν βλέπω το όνομά μου γραμμένο, με πιάνει ταραχή, λέω… Παναγία μου, τι θα γράφει δίπλα;
Στους Απαράδεκτους κάναμε τρομερή πλάκα, διασκεδάζαμε, γελάγαμε. Εκείνη την εποχή δεν μας έλεγαν τα νούμερα τηλεθέασης, καταλαβαίναμε την επιτυχία από την αναγνώριση του κόσμου στο δρόμο. Το “αστροπελέκι” προέκυψε αυθόρμητα από τον Γιάννη Μπέζο. Την εποχή που ήμουν στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε” στην ΕΡΤ, φοβόμουν μην πω καμιά βλακεία στον αέρα».
Δείτε όλα όσα είπε η Ρένια Λουιζίδου…
