Νατάσα Θεοδωρίδου, Δέσποινα Βανδή

Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX – Η κοινή ανάρτηση

Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής (26/6) τη νέα τους συνεργασία μέσα από μια κοινή ανάρτηση στο Instagram.

Οι δύο δημοφιλείς ερμηνεύτριες ενώνουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σηματοδοτώντας μία από τις πιο πολυσυζητημένες μουσικές συμπράξεις της χρονιάς.

Στο βίντεο που δημοσίευσαν, η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, με τις δύο καλλιτέχνιδες να δείχνουν τη χημεία και την καλή τους διάθεση. «Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή, δίνοντας το σύνθημα για τις εμφανίσεις που θα ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα.

Related news