Η Ναταλία Αργυράκη παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και τη Βάλια Χατζηθεοδώρου. Η δημοσιογράφος απάντησε, μεταξύ άλλων, και για τις σεξιστικές, όπως τονίζει, ερωτήσεις που δέχθηκε.
«Η εκπομπή φέτος ήταν πολύτιμη εμπειρία, δεν θα την άλλαζα και θα έκανα ξανά την ίδια επιλογή. Ήταν μεγάλο μάθημα», είπε αρχικά η Ναταλία Αργυράκη.
Η Ναταλία Αργυράκη είπε στη συνέχεια: «Με πείραξε ότι από την πρώτη εβδομάδα με ρωτούσαν για τα νούμερα τηλεθέασης και αν μετάνιωσα που έφυγα από τη Ναταλία Γερμανού.
Ήταν αδιάκριτο και σεξιστικό να με ρωτάνε αν μετάνιωσα για την επιλογή μου, σε άνδρες δεν τις κάνουν αυτές τις ερωτήσεις».
Δείτε όσα είπε η Ναταλία Αργυράκη…
