Ματίνα Νικολάου

Ματίνα Νικολάου: «Έκανα πέντε επεισόδια στο IQ 160 και τώρα περιμένω τα επόμενα»

Η Ματίνα Νικολάου, με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο», μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα τηλεοπτικά της σχέδια. 

«Δεν έχω κλείσει κάτι τηλεοπτικά ακόμα. Θα ήθελα πάρα πολύ να κλείσω μία ωραία σειρά, ακόμα δεν έχει συμβεί. Έκανα πέντε επεισόδια, ένα guest στο IQ 160 στο Star, θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, οπότε ξεσπάθωσα λίγο εκεί πέρα. Πέρασα πάρα πολύ ωραία, ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος ρόλος και τώρα περιμένω και τα επόμενα», δήλωσε χαρακτηριστικά η ηθοποιός. 

Αναφερόμενη στη Βάνια, τον ρόλο που αγάπησε το τηλεοπτικό κοινό μέσα από τις εκπομπές του Νίκου Μουτσινάυ, η Ματίνα Νικολάου παραδέχθηκε ότι της λείπουν ορισμένες στιγμές από εκείνη την περίοδο.

«Περνούσαμε πάρα πολύ όμορφα. Ήτανε πολλά τα χρόνια και η καθημερινότητά μας. Μερικές φορές ναι, μου λείπει όλη αυτή η συνθήκη της εργασίας, γιατί ήτανε ιδανική τις περισσότερες φορές για μένα. Δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει, αλλά όχι ότι… κλαίω όλη μέρα στο σπίτι μου», είπε με χιούμορ.

Όσο για τη σχέση της με τον Νίκο Μουτσινά, ξεκαθάρισε πως παραμένουν πολύ καλοί φίλοι: «Ναι, είμαστε φίλοι, φυσικά, εννοείται. Έχουμε μια πάρα πολύ όμορφη σχέση. Είχαμε και έχουμε, οπότε βρισκόμαστε όποτε βρίσκουμε την ευκαιρία».

Related news