Τη δική του άποψη εξέφρασε σήμερα ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στον αέρα της εκπομπής “Buongiorno”, σχετικά με τις δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη και όσα είπε στην Εύη Φραγκάκη για το σχολιασμό που έχει δεχτεί.
«Ανέφερε τον σχολιασμό και καταλαβαίνω ότι έχει καεί με το χυλό και φοβάται και το γιαούρτι», είπε αρχικά ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος πρόσθεσε: «Καλό είναι, για να μην τσουβαλιάζουμε, αν θέλει κάτι ο Βασίλης, αφού ακόμα τον απασχολεί και τον πονάει ο σχολιασμός που υπέστη, να μας πεις… Ο Ουγγαρέζος, η Κατερίνα, ο Άρης, αυτό…
Γιατί από ένα σημείο και μετά μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό. Κάνει και χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους. Και αν εγώ βγω και απαντήσω, θα πουν ότι έχω τη μύγα. Δεν ξύπνησα εγώ ένα πρωί και είπα ότι θα σχολιάσω τον Βασίλη Μπισμπίκη».
