Zappit

Τηλεθέαση: Survivor, MasterChef ή Άγριες Μέλισσες επέλεξε το τηλεοπτικό κοινό;

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Οι μάχες στην prime time με… φόντο την τηλεθέαση είναι πάντα σκληρές και ειδικά όταν αυτές γίνονται ανάμεσα στα ισχυρότερα προγράμματα της σεζόν.

Το Survivor, οι Άγριες Μέλισσες και το MasterChef παλεύουν καθημερινά για το ποιος θα πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα της τηλεθέασης, με το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ να κόβει πάντα πρώτο το νήμα.

Την Τρίτη 16 Μαρτίου, το Survivor είχε μέσο όρο 31,6% στο γενικό σύνολο και 34% στο δυναμικό κοινό.

Οι Άγριες Μέλισσες είχαν 27,8% στο γενικό και 25% στο δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 21,9% και 26,8% αντίστοιχα.

Η τηλεθέαση

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Survivor – 31,6%

Άγριες Μέλισσες – 27,8%

MasterChef – 21,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Survivor – 34%

MasterChef – 26,8%

Άγριες Μέλισσες – 25%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.