Zappit

Τηλεθέαση: Σκαρφάλωσε στο 50,9% το Survivor

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ίδια και απαράλλακτη η κατάσταση στην prime time, με την τηλεθέαση να μοιράζεται σε Survivor και Άγριες Μέλισσες.

Στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των προγραμμάτων, το Survivor πήρε την πρωτιά με 30,6% στο γενικό σύνολο και 32% στο δυναμικό κοινό.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ μάλιστα, εκτοξεύτηκε, στο δυναμικό κοινό, στο 50,9% στο τέταρτο 00:45 – 00:59.

Όσον αφορά το διάστημα 22:15 – 23:30, που τα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι, οι Άγριες Μέλισσες έπιασαν κορυφή με μέσο όρο 29,1% στο γενικό και 26,6% στο δυναμικό.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Survivor – 30,6%

Άγριες Μέλισσες – 28%

MasterChef – 20,1%

Αγγελική – 8,4%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Survivor – 32%

Άγριες Μέλισσες – 25,7%

MasterChef – 25,6%

Αγγελική – 7,3%

Η τηλεθέαση το διάστημα 22:15 – 23:30

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 29,1%

Survivor – 22,8%

MasterChef – 14,8%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 26,6%

Survivor – 23,3%

MasterChef – 18,7%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.