Οι επίσημοι λογαριασμοί της Eurovision κατακλύστηκαν από αρνητικά σχόλια, που ζητούν την άμεση απόσυρση του νέου λογότυπου και την επαναφορά του προηγούμενου.
Ο κύβος ερρίφθη και η Βιέννη είναι τελικά η πόλη που, όπως ανακοινώθηκε, θα αναλάβει τη φιλοξενία της 70ης Eurovision. Η αυστριακή ραδιοτηλεόραση (ORF) έκανε την αποκάλυψη νωρίς το πρωί της Τετάρτης (20/8), ενημερώνοντας παράλληλα το κοινό πως οι ημερομηνίες του διαγωνισμού θα είναι οι 12 (Α’ Ημιτελικός), 14 (Β’ Ημιτελικός) και 16 Μαΐου (Μεγάλος Τελικός).
Η αυστριακή πρωτεύουσα κατάφερε να κλέψει το “χρίσμα” από το Ίνσμπρουκ, που διεκδικούσε στα ίσα τη διεξαγωγή της επετειακής διοργάνωσης, και θα γίνει η οικοδέσποινα των Eurofans για τρίτη φορά στην ιστορία της, μετά το 1967 και το 2015. Το συνολικό κόστος που αναμένεται να δαπανηθεί από το ORF ανέρχεται στα 22,6 εκατομμύρια ευρώ. Όπως ήταν λογικό, η απόφαση της EBU δυσαρέστησε μερίδα του κοινού, που επιθυμούσε μια εναλλακτική πρόταση, ενώ έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από άλλους, που είχαν μείνει εντυπωσιασμένοι από το αποτέλεσμα στη Eurovision του 2015.
Μάλιστα, δεν έλειψαν και τα παρατράγουδα, στη σκιά του πολέμου που μαίνεται στην Παλαιστίνη. Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση της EBU, ομάδα φιλοπαλαιστινίων ακτιβιστών εισέβαλε στα κεντρικά γραφεία του αυστριακού δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα (ORF) στην περιοχή Hietzing. Η διαδήλωση, η οποία εκτυλίχθηκε τόσο στον εξωτερικό χώρο όσο και μέσα στο κτίριο, αντιμετωπίστηκε άμεσα από την αστυνομία, η οποία επενέβη για να απομακρύνει τους διαδηλωτές και να αποκαταστήσει την τάξη.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις των Eurofans δεν περιορίστηκαν μόνο στο θέμα της οικοδέσποινας πόλης και τη συμμετοχή του Ισραήλ, αφού λίγες ημέρες νωρίτερα, η EBU έδωσε στη δημοσιότητα το νέο λογότυπο του διαγωνισμού, που θα ακολουθεί στο εξής τις μελλοντικές διοργανώσεις.
Το τελικό αποτέλεσμα δεν έδειξε να ενθουσιάζει τη συντριπτική πλειοψηφία του κοινού, με τους επίσημους λογαριασμούς της Eurovision να κατακλύζονται από αρνητικά σχόλια, που ζητούν την άμεση απόσυρση του νέου λογότυπου και την επαναφορά του προηγούμενου.
Μερικά μόνο από τα απογοητευμένα σχόλια των λάτρεων του διαγωνισμού αναφέρουν:
“Νόμιζα ότι πρόκειται για τη Junior Eurovision”.
“Μοιάζει με μία καρτουνίστικη έκδοση του προηγούμενου λογότυπου”.
“Μοιάζει με μία φτηνή, ανέμπνευση βερσίον του ορίτζιναλ λογότυπου”.
“Είναι σαν να κλείνεις τα 70 σου και να παίρνεις για δώρο μία παιδική κάρτα γενεθλίων”.
