O David Luong από τα θρυλικά cinematics της Blizzard στο όραμα του Couch Heroes

Στη σημερινή μας συνέντευξη φιλοξενούμε τον David Luong, Art Director του Couch Heroes. Με μια εντυπωσιακή πορεία σχεδόν 15 χρόνων στη Blizzard Entertainment, όπου υπηρέτησε για πάνω από 10 χρόνια ως Senior Artist, ο David έχει συνδέσει το όνομά του με μερικά από τα πιο εμβληματικά projects της εταιρείας. Ανάμεσα στις δουλειές του ξεχωρίζει η συμμετοχή του στο θρυλικό cinematic του Wrath of the Lich King, που θεωρείται μέχρι σήμερα σημείο αναφοράς στην ιστορία του gaming.

Ο ίδιος μας έκανε ένα μικρό ταξίδι στα πρώτα του βήματα, πίσω στα ’80s και ’90s, όταν μεγάλωνε παίζοντας videogames, αλλά και ανακαλύπτοντας τον κινηματογράφο. Ο συνδυασμός αυτών των δύο κόσμων ήταν αυτός που τον ώθησε να ασχοληθεί με τα cinematics στα video games, δίνοντας μορφή σε εμπειρίες που δεν περιορίζονται στο gameplay, αλλά αφηγούνται ιστορίες με δύναμη και συναισθηματικό βάθος.

Μιλώντας για την καριέρα του, μοιράστηκε μαζί μας πώς ήταν να εργάζεται σε μια εταιρεία-γίγαντα όπως η Blizzard, δίπλα σε περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους, και πώς αυτό συγκρίνεται με την εμπειρία του σήμερα στο Couch Heroes, μια μικρότερη ομάδα 55 ατόμων. Τόνισε ότι αγαπά το γεγονός πως σε μια μικρότερη ομάδα μπορεί να έχει μεγαλύτερη συνεισφορά, να βλέπει πιο άμεσα το αποτέλεσμα της δουλειάς του, και να συνεργάζεται με ανθρώπους από διαφορετικές εθνικότητες και κουλτούρες, κάτι που εμπλουτίζει συνεχώς τη δημιουργική διαδικασία.

Μας μίλησε, επίσης, πιο συγκεκριμένα για την εμπειρία του στο Wrath of the Lich King και το πώς ήταν να δουλεύει σε ένα τέτοιο κομμάτι-σταθμό για το gaming. Όπως μας είπε, το να συμμετέχει στη δημιουργία ενός από τα πιο αναγνωρίσιμα cinematics όλων των εποχών ήταν μια μοναδική πρόκληση, γεμάτη ένταση, συνεργασία και δημιουργικότητα.

Ο David μας εξήγησε και πώς βρέθηκε στην ομάδα του Couch Heroes: όταν είδε ότι αναζητούσαν Art Director, αποφάσισε να καταθέσει αίτηση. Καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε το ότι μοιράζεται με τον Βαρδή Βαρδινογιάννη τους ίδιους στόχους και την αγάπη για τα retro video games, κάτι που αποτέλεσε το κοινό έδαφος για να ενταχθεί σε αυτό το νέο, φιλόδοξο project.

Τέλος, έδωσε συμβουλές για νέους artists που θέλουν να μπουν στη βιομηχανία. Τόνισε πόσο σημαντικό είναι να δέχονται την κριτική, να τη βλέπουν σαν εργαλείο βελτίωσης και όχι σαν προσωπική επίθεση. Επίσης, παρότρυνε τους νέους δημιουργούς να μην διστάζουν να ρωτούν και να ζητούν καθοδήγηση από άτομα που βρίσκονται ήδη στον χώρο, καθώς αυτό είναι που βοηθάει να εξελιχθούν πιο γρήγορα και να αποφύγουν λάθη που άλλοι έχουν ήδη ξεπεράσει.

Related news