Zappit

Τι προγράμματα… σερβίρισαν τα κανάλια

 Οι τηλεοπτικοί σταθμοί έκαναν το μενού τους και το πρόσφεραν στους τηλεθεατές. Όπως ανέφερα στο κείμενο «Αυτοί είναι οι… πρωταθλητές των καναλιών» η Nielsen Audience Measurement κυκλοφόρησε το «Yearbook».

Σε αυτόν, τον ετήσιο απολογισμό της σεζόν 2012-2013, παρατηρούμε πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, στα οποία αποτυπώνονται πολλά από αυτά που συνέβησαν στο τηλεοπτικό τοπίο. Ένα από αυτά είναι η κατανομή του προγράμματος του κάθε σταθμού, τι είδους δηλαδή πρόγραμμα είχαν, από το οποίο συμπεραίνουμε και ποιο είναι το κύριο βάρος τους ή, αν θέλετε, το προφίλ τους.

Έτσι, στον πίνακα που ακολουθεί βλέπουμε ανά κανάλι τον καταμερισμό του προγράμματός του τη σεζόν 2012-2013, αλλά και την ίδια μέτρηση της προηγούμενης σεζόν, δηλαδή της 2011-2012, ώστε να συγκρίνετε και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, όπως το ποιος τηλεοπτικός σεζόν έδωσε περισσότερο βάρος στην ειδησεογραφία ή αντίθετα… την ελάττωσε.

Να σημειώσω ότι η κάθε σεζόν είναι από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 31 Αυγούστου, ενώ τα στοιχεία που αφορούν τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΕΤ1,ΝΕΤ και ΕΤ3 για τη σεζόν 2012-2013 είναι έως τις 11 Ιουνίου 2013 που υ κυβέρνηση έβαλε λουκέτο στην ΕΡΤ.

Όπως είδατε λοιπόν, οι τηλεοπτικοί σταθμοί MEGA, ΑΝΤ1 και ALPHA έδωσαν περισσότερο βάρος στις σειρές και το STAR στον κινηματογράφο. Αντίθετα, στις ειδήσεις και την ενημέρωση ποντάρισαν τα κρατικά κανάλια (ΕΤ1,ΝΕΤ,ΕΤ3), αλλά και ο ΣΚΑΪ με περισσότερο από το μισό πρόγραμμά του (66%) να επικεντρώνεται στην ειδησεογραφία.

Γρηγόρης Μελάς