Zappit

Γιώργος Νανούρης για ΠίξΕλ: «Δε μας δόθηκε χρόνος να ακουστεί η εκπομπή και να…»

«Δυστυχώς το εμπορικό τμήμα ενός καναλιού έχει μεγαλύτερη δύναμη από...»

Για το ξαφνικό κόψιμο – το δεύτερο κατά σειρά – της εκπομπής ΠίξΕλ μίλησε στο πειροδικό ΟΖΟΝ ο ηθοποιός Γιώργος Νανούρης ο οποίος δήλωσε πως θα κάνει τις προσπάθειες του να συνεχίσει σε άλλο κανάλι.

Τι σου έμαθε η πρώτη αυτή περίοδος ζωής του ΠΙΞΕΛ;

Όλη η διαδικασία του ΠίξΕλ η οποία έχει κρατήσει σχεδόν ενάμιση χρόνο, και όχι μόνο η περίοδος της προβολής του, μου έμαθε αρχικά πως αν βάλεις έναν στόχο με πολλή δουλειά, επιμονή και υπομονή μπορείς να τον πραγματοποιήσεις ανεξάρτητα απ’ τις συνθήκες. Για μένα το ότι κατάφερα να πείσω παραγωγούς, χορηγούς και κανάλι να πιστέψουν σ’ αυτή την εκπομπή και τελικά να γίνει, ήταν το δυσκολότερο όλων, κι όμως έγινε. Αυτό είναι το πρώτο που έμαθα, το δεύτερο που έμαθα είναι πως δυστυχώς το εμπορικό τμήμα ενός καναλιού έχει μεγαλύτερη δύναμη από το τμήμα προγράμματος και στη μεταξύ τους διαμάχη για το αν θα συνεχιστεί ή όχι κέρδισε το πρώτο, παρόλο που η εκπομπή ήταν απολύτως χορηγημένη και δεν κόστιζε τίποτα στο κανάλι, και παρόλο που ο αριθμός των επεισοδίων ήταν συγκεκριμένος.

Είσαι αισιόδοξος για την επάνοδό του; Τι δεν θα έκανες ξανά;
Δεν είμαι ούτε αισιόδοξος ούτε απαισιόδοξος, είμαι ρεαλιστής. Θα τρέξουμε και θα προσπαθήσουμε, είναι πάρα πολλοί παράγοντες τους οποίους όπως αποδείχτηκε δεν μπορώ να ελέγξω απολύτως. Θα προσπαθήσω όμως όσο μπορώ.

Τελικά, υπάρχει η χρυσή τομή μεταξύ ποιοτικού και εμπορικού σε μια άθλια (κρίση του ΟΖΟΝ) τηλεοπτική πραγματικότητα στην Ελλάδα;
Το ότι το κανάλι που είναι τόσο mainstream δέχτηκε να εντάξει το ΠΙΞΕΛ στο πρόγραμμα του είναι ήδη ένα πρώτο καλό σημάδι ότι υπάρχει λίγος χώρος και για κάτι πιο κανονικό και αλλιώτικο θα το έλεγα εγώ και όχι ποιοτικό. Αυτό όμως που δε μας δόθηκε είναι χρόνος, να ακουστεί η εκπομπή και να χτιστεί ένα διαφορετικό κοινό που έχει συνηθίσει να βλέπει άλλα. Εκεί μόνο πιστεύω ότι αδικηθήκαμε, δε δόθηκε ο απαιτούμενος χρόνος σε κάτι εντελώς καινούριο και το κανάλι σύγκρινε τα νούμερα μας με εκπομπές που υπάρχουν χρόνια, πράγμα άδικο, ενώ οι χορηγοί- οι άνθρωποι δηλαδή που έπενδυσαν στο ΠΙΞΕΛ- ήταν ικανοποιημένοι με την πορεία του, ήταν στα όρια που είχαν προβλέψει και υπολογίσει και ήθελαν οπωσδήποτε να συνεχιστεί. Κατά τα άλλα δεν είχαμε κάποιο άλλο θέμα με το κανάλι. Κάθε άλλο, η εκπομπή τους άρεσε πολύ απ’ όσο ξέρω.

Οι περισσότερες καινούριες life-style εκπομπές διαφημίζουν προϊόντα ως μια ιδιότυπη πλατφόρμα τηλεμάρκετινγκ. Πόσο σε ενοχλεί αυτό σαν θεατή;
Είναι πολύ θεμιτό και αναγκαίο να υπάρχουν χορηγοί πλέον, το πώς τους χρησιμοποιείς όμως είναι ένα άλλο θέμα. Εμάς οι χορηγοί μας ήταν απολύτως (πιστεύω) οργανικά δεμένοι με το concept της εκπομπής και δεν προσέβαλλαν τον τηλεθεατή. Παρ’ ολα αυτά, ενοχλητικός είναι και o τρόπος των διαφημίσεων στο youtube και σε πολλά sites στα οποία σου πετάγεται απ’ το πουθενά η διαφήμιση άγαρμπα. Είναι γενικότερο το θέμα, δεν αφορά μόνο στην τηλεόραση.

Στο θέατρο διαμορφώνεις το κοινό σου. Στους τηλεοπτικούς όρους ισχύει κάτι τέτοιο;
Φαντάζομαι πως ναι. Αρκεί να δοθεί χρόνος -επιμένω σ’ αυτό- και φυσικά στήριξη από το κανάλι. Επίσης, στη δική μου περίπτωση είχα συμφωνήσει απ’ την αρχή πως δε θα πήγαινα σε εκπομπές του καναλιού ούτε σε άλλου, και αυτό ίσως ήταν λάθος μου. Ίσως πρέπει να παίζεις με τους όρους του εκάστοτε μέσου, όμως εγώ φοβάμαι την υπερέκθεση και δε θα ήθελα ξαφνικά να γίνω κάποιος που πηγαίνει από εκπομπή σε εκπομπή και από κανάλι σε κανάλι. Το ΠΙΞΕΛ ήταν ήδη αρκετά μεγάλη έκθεση για τα δικά μου δεδομένα.

Τι αγαπάς και τι σιχαίνεσαι στην τηλεόραση;
Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο δε βλέπω τηλεόραση, όχι γιατί δε θέλω αλλά γιατί είμαι όλη μέρα έξω. Χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο αρκετά γιατί είναι πολύ εύκολο πια με το κινητό αφού δε χρειάζεται να είσαι σπίτι.
Πηγή: el.ozonweb.com